Auteur Topic: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...  (gelezen 16181 keer)

Offline Michel_M

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 2381
  • グランツァ V
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #50 Gepost op: februari 24, 2011, 14:57:52 »
Ik durf echt wel te zeggen dat ik wel begrijp waarom deze verandering is doorgevoerd. Gewoon omdat mods/admins geen zin hebben om 24/7  posts te gaan verwijderen en dan achteraf waarschijnlijk nog weer gezeur krijgen daardoor etc. etc. Dus om te zeggen dat iedereen die hier niks zegt, meteen hetzelfde standpunt deelt is ook vrij raar. Waarom zou je ook in godsnaam bang moeten zijn van een mod/admin (no offence  :P).

Dus ik zou zeggen, wacht het nog even af, maar als je bijv. wel krijgt dat mods een product snipen door ook gewoon in een thread te posten eerder, terwijl niemand anders dat kan, dan snap ik ook wel waarom iedereen pissed zou worden. Maar voor wat info kan dat toch geen kwaad?

Nogmaals, ik kies niet echt partij, ik snap allebei die standpunten wel en mij interesseert het voor de rest ook niet zoveel tbh.
Speelgoed: Toyota MR2 (2004), Starlet Glanza V (1996) & Aprilia Tuono 1000 R (2007)

Offline mister_fix_it

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 24617
  • ´Prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #51 Gepost op: februari 24, 2011, 15:33:26 »
je hebt altijd wel een paar mensen die tegen iedere verandering "bashen"

he sparkles?! ;)
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too

Offline Sparkie

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 2284
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #52 Gepost op: februari 24, 2011, 15:34:26 »
Waahwaaah  :P
ik bash alleen tegen verandering die uitermate nutteloos zijn en waar niet eerlijk gehandhaafd wordt ;)

Offline Soron

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1454
  • Detailer
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #53 Gepost op: februari 24, 2011, 15:46:15 »
Ben het wel eens met Sparkie. Ik heb een genuanceerde opmerking geplaatst waar ik de pro en cons van beide situaties kort tegen elkaar uitzet, maar niemand die daar eens op in gaat. Er is hier alleen een dialoog tussen de ongenuanceerde opmerkingen en gestang naar elkaar, zowel van lid als moderators. Ik reageer dan inderdaad niet, maar ik lees en denk "kom nou jongens..." In mijn ogen moet een admin of mod daar ook niet in mee gaan, maar inhoudelijk blijven.

En inderdaad! Als je een regel stelt als admin/mod moet je daar zelf ook aan houden. Anders krijg je ook dit soort gezeur.

Just my 2 cents.
Toyota Starlet - 1.3i Smash

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #54 Gepost op: februari 24, 2011, 17:16:32 »
paar feiten op een rijtje, misschein helpt dat :)

feit: de handels hoek was een zooitje met posts die nutting en nutteloos waren
feit: wij de mods hadden er veel werk van om de boel bij te houden
feit: de mods doen dit vrijwillig om het forum netjes en overzichtelijk te houden, maar we willen niet de gehele dag zitten deleten en veranderen. onze tijd is ook kostbaar
feit: de boel is nu veranderd en daar moeten we allemaal ook aan wennen (mods net zo goed)
feit: we hebben nu veel minder werk van de handelshoek en ik heb het idee dat het prima overzichtelijk is
feit: ook mods maken fouten (heb zelf al genoeg slippertjes gemaakt) were only human :) don't shoot us!

feit: we willen de mensen niet plagen! we willen de boel helpen en overzichtelijk houden. maar elk voordeel hep ze nadeel (of zoiets)
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Evil Twin

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5935
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #55 Gepost op: februari 24, 2011, 19:32:45 »
Feit: met toevoeging is het een meerwaarde voor verkoper en handig voor de koper. (zelfs mods willen dingen bijvoegen)
A Glanza is not a LHD car...

Offline Calavera

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 7171
  • RaceChinees
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #56 Gepost op: februari 24, 2011, 20:06:58 »
weer gezever om niets. zelfs met complete templates en waarschuwingen en tips en tricks en zooi en voorbeelden, presteerd nog steeds 50+ % van de sale topicstarters om de simpelste gegevens NIET in te vullen.

Elke keer een pmmetje sturen met, zet even wat meer info derop zodat kopers het snel en overzichtelijker kunnen zien.

En dan is het uiteindelijk duidelijk, wordt der tig duizend keer nutteloos gereageerd, en mensen herkauwd en uitgespuugd omdat de één eerder had 'gereserveerd' ...

Ik zit hier min of meer vanaf het begin.

De mentaliteit gaat echt schrikbarend achteruit. Ik zeg niet dat ik roomser dan de paus ben. Ja ook ik ben wel es flink uitgevallen naar mensen.
Maar laatste maanden zeg ik vrij weinig, af en toe beetje mensen stangen om een lolletje derin te houden. Echter vind het jammer hoe het gaat.

Mods die altijd uitgejouwd worden, van niet ingrijpen en wij laten het maar gaan. Krijg je gezever... neem je maatregelen... krijg je wederom gezever.

"...One lean, mean, Roest-machine..."

Offline SkaBla

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 18112
    • Onderdelen lijst
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #57 Gepost op: februari 24, 2011, 20:12:01 »
Tis toch nooit goed. De meesten hebben er vrede mee, maar zeggen niks, en die paar die altijd janken moeten we maar niet te veel meer op reageren denk ik.
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline Calavera

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 7171
  • RaceChinees
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #58 Gepost op: februari 24, 2011, 20:14:40 »
Ik ben het eens dat het een grote ingreep is. Absoluut.
en ook dat wij als mods er niet door hebben als wij er zelf niet aan houden.

maargoed... iedereen wilt het open hebben, maar iedereen is de offtopic ook zat. dus sja... wat is praktisch...
"...One lean, mean, Roest-machine..."

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #59 Gepost op: februari 24, 2011, 21:42:59 »
Het meest praktische is als die 3 die hierboven feedback geven eens rap een paar bier in hun mik steken en de boel de boel laten.

We hebben het veranderd en er zijn er een paaar niet blij mee. So be it. Onderdeel van de community en net zoals in het echte leven.

Ik stel voor dat we de discussie staken, want reageren heeft weinig/geen zin. We snappen je tegenwerpingen, maar we veranderen het niet omdat er een paar vinden dat het irritant is of allicht anders kan of vinden dat ze wel mogen reageren.

De afgelopen 1,5 jaar hebben we helemaal niets ingebracht in het forum qua regels, mensen verwijderen, post deleten, veel modden etc. Dit is 1 wijziging die we doen en voorlopig doen we vrij weinig meer.

Dat stan wat post, dat mag hij, want hij is admin. Beetje respect daarvoor dus. Het was handiger geweest als hij niet had gereageerd, maar als admin zie je alle knoppen en zij ner dus niet zaken die "niet" kunnen. Beetje jammer dat daar zo onvolwassen op gereageerd wordt.

Dus, vrolijk verder....AJU!

1nsan3

  • Gast
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #60 Gepost op: februari 26, 2011, 21:14:57 »
Je kan het ook zo doen, mocht dat mogelijk zijn.

De verkoper alleen, in zijn eigen verkooptopic meer rechten geven, zodat hij zelf onnuttige posts, discussies en de 20 ups kan verwijderen uit zijn eigen topic, zodat hij het zelf netjes houd. Dan hoeft de mod niet veel te doen en blijven handige posts toch in het topic staan. Dat zou toch ook wel mogelijk moeten zijn?
« Laatst bewerkt op: februari 26, 2011, 21:31:36 door 1nsan3 »

Offline Gourmetski

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 3072
  • P8 '95 / P9 '98 in Glanzakleren
    • Showroom: Scarlet Starlet P8 Xli '95
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #61 Gepost op: februari 26, 2011, 21:20:32 »
Is alleen dat minder goed willende verkopers / kopers dan ook dingen kunnen veranderen. Ik denk niet dat deleten en veranderen los geactiveerd kunnen worden.
Love is just a chemical. We give it meaning by choice.

1nsan3

  • Gast
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #62 Gepost op: februari 27, 2011, 23:40:12 »
Vandaar dat ik vroeg ik ook of het een optie was of zou kunnen zijn. Ik snap niet helemaal wat je met minder goed willende verkopers/kopers bedoeld, wat ze dan zou moeten veranderen, want het enige wat ik dan zou zien is een net opgeruimde verkoperstopic bijgehouden door de verkoper zelf. Wat hij in  posts handig vind van "is ook toepasbaar op een P8" of van ja met een klein beetje aanpaswerk is de tellerset zo aan te sluiten laat hij staan en al dat gejammer van als ik het geld had en ja leuk ding, kan hij zelf verwijderen.

Het kan. Ik weet niet of dit allemaal in de scripts te verwerken is, maar het zou best wel handig zijn en geeft de verkoper een eigen stukje verantwoordelijkhei d, waardoor de mods het ook wat minder druk zouden kunnen hebben. NU hebben ze het helemaal niet druk, maar sommige info die ik ook wou weten bijvoorbeeld in het onderdelen aangeboden sectie. Ik heb mijn antwoord gekregen, maar mijn vraag was zo logisch, dat waarschijnlijk nog een ander met hetzelfde vraag zat. Dus een beetje aan iedereen hetzelfde antwoord via PM te gaan geven, vind ik ook dubbelop

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #63 Gepost op: februari 28, 2011, 05:58:20 »
dat zou een hint moeten zijn voor de verkoper om zijn verkoop topic aan te passen :)
de topic starter kan gewoon zijn 1e post editen en daar nuttige info aan toevoegen
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Gourmetski

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 3072
  • P8 '95 / P9 '98 in Glanzakleren
    • Showroom: Scarlet Starlet P8 Xli '95
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #64 Gepost op: februari 28, 2011, 17:50:59 »
Anyway, kan iemand misschien aan Stefan willen vragen of hij op mijn pms wil reageren?
Heb het nu al 3 of 4x geprobeerd maar krijg niet echt reactie...
Love is just a chemical. We give it meaning by choice.

Offline gli starlet 4efte

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1084
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #65 Gepost op: februari 28, 2011, 22:51:55 »
heb je toch een pm gestuurd,
Dat ik de deur kaarten niet meer heb?
Daar ging het toch over?

stefan
VOOR MENSEN MET AUTOSCHADE, SPUITWERK OF LASWERKZAAM HEDEN,
KAN JE MIJ EEN PM STUREN VOOR MEE INFO.

Offline Gourmetski

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 3072
  • P8 '95 / P9 '98 in Glanzakleren
    • Showroom: Scarlet Starlet P8 Xli '95
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #66 Gepost op: maart 01, 2011, 07:37:55 »
Daar ging het inderdaad over, en die pm heb ik niet ontvangen dan... jammer.
Love is just a chemical. We give it meaning by choice.

J3r03n

  • Gast
Re: Het elke keer wachten op goedkeuring van een mod bij je eigenverkoop topic...
« Reactie #67 Gepost op: maart 03, 2011, 15:58:50 »
En dan is het zo klaar.