Auteur Topic: NIEUWJAARSMEETING 2011 Full Car Tuning 9 januari  (gelezen 2415 keer)

Offline mel

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 141
  • Via app 0627297520
NIEUWJAARSMEETING 2011 Full Car Tuning 9 januari
« Gepost op: januari 07, 2011, 17:54:19 »
9 januari is het weer zover!! Team FCT en Fullcartuning.com organiseren de jaarlijks terug komende Nieuwjaarsmeeting. Na 2 maanden winterstoppen, vol eten met de kerst en een lekker drankje met oud en nieuw, wordt het wel weer tijd om met z%u2019n allen gezellig het nieuwe jaar te starten. Naast Team FCT zijn alle clubs van Nederland welkom en wij verwachten ook komend jaar weer een grote opkomst!

In tegenstelling tot voorgaande jaren wordt de meeting dit jaar (door de gemeente Nijkerk) niet gehouden voor de deur bij FCT, maar op de Team-FCT meetingplek bij de Mc Donalds in Ermelo (Strand Horst). De meeting zal plaats vinden van 12:00 tot 17:00 uur. Wil je met je hele club bij elkaar staan, spreek dan ergens onderweg af om daarna gezamenlijk naar Strand Horst te rijden. Plekken zijn helaas niet voortijdig te reserveren.

Wij nodigen dus iedereen uit om gezellig met z'n allen het nieuwe jaar en het nieuwe tuningseizoen af te trappen onder het genot van mooie auto%u2019s, dikke showbakken en een lekker warm drankje of hapje in de Mac. Alle merken en type auto%u2019s zijn welkom! Entree is uiteraard gratis en je mag zoveel mensen meenemen als je wilt.

We zien elkaar op 9 Januari bij de Mac @ Strand Horst!
Wel vragen wij nu alvast iedereen om niet te burnen, te driften of te racen op het terrein en rondom de meetingplek.

Wij van Team FCT wensen iedereen alvast fijne feestdagen en alvast een gelukkig Nieuwjaar toe en we treffen elkaar volgend jaar.

Met vriendelijke groet,
Team FCT

(beetje laat ma voor als iemand in de buurt is tekst geknipt en ge plakt van fct hyves )
Starlet gtt 1995
Starlet p9 1998
Hop hop gas er op ;)

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: NIEUWJAARSMEETING 2011 Full Car Tuning 9 januari
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2011, 22:29:09 »
ik zal er niet bij zijn aangezien mijn bolide nog gestript in de werkplaats staat :(
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline mel

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 141
  • Via app 0627297520
Re: NIEUWJAARSMEETING 2011 Full Car Tuning 9 januari
« Reactie #2 Gepost op: januari 09, 2011, 11:53:27 »
ik ben er met een andere auto omdat ik bezig ben met me blok die lichter uit

Starlet gtt 1995
Starlet p9 1998
Hop hop gas er op ;)