Hoi,
heeft iemand een idee wat het volgende kan zijn? Ik weet wel al zekr uit tests dat het de koppeling zelf niet kan zijn...
Ik heb een toyota starlet van 1999 standard die afgelopen jaar ineens gek ging doen. Als ik voor het stoplicht stond kon ik niet meer schakelen naar de 1. De koppelingscylinders zijn vervangen omdat de auto gewoon bleef rijden wanneer ik de koppeling helemaal ingedrukt had (matjes gecontroleerd die lagen er neit onder:)
Nu heeft de auto 3 weken goed gereden en sinds 2 dagen kan ik helemaal niet meer schakelen. Vooral in de achteruit niet, (dan gaat ie tandjes poetsen) ook al heb ik me koppeling helemaal ingedrukt...
Er is mij ooit aangeraden modat ie vanaf het begin eigenlijk al problemen met de achteruit had om eerst in de 1 te zetten en dan achteruit, dat ging altijd goed maar sinds deze 2 dagen ook niet meer...
Wat kan het zijn? hopelijk hebben jullie een idee aangezien ik nu niet rijd en me auto heeeel hard nodig heb. wil me koppeling niet verrot maken zoals die nu niet schakeld...