Auteur Topic: Flexibele voorpijp????  (gelezen 1213 keer)

Anonymous

• Gast
Flexibele voorpijp????
« Gepost op: april 25, 2004, 18:29:59 »
Mensen, ik heb mijn uitlaat eens wat nader bekeken (dacht dat er ergens een lek in zou zitten) maar nu blijkt dat de voorpijp lek is. Nou vraag ik mij af: zit op de P8 1.3XLi een flexibele voorpijp??? Hij lekt namelijk van de flens waarmee de voorpijp op het spruitstuk zit langs de voorpijp, en die voorpijp kan ik in zijn flens op en neer bewegen. Klopt dit??? Is dit een flexibele voorpijp, of is dit gewoon stuk??? kheb namelijk zo het idee dat die pijp gewoon eraf gedonderd was als het niet zo is, en verder ziet die uitlaat er nog errug goed uit.
Ohja Jasper, tnx voor t aanbieden van je spruitstuk, maar daar ligt t gelukkig niet aan :)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: april 26, 2004, 19:50:02 »
De bevestiging aan het spuitstuk is zeker niet flexibel. Het is een kwaal dat de moeren los rammelen. Even nieuwe pakking halen en de moeren met twee nieuwe veerringen borgen. Eventueel extra borgen met contra moer.

Groeten Duco.

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: april 27, 2004, 11:28:57 »
Hmmm dat bedoelde ik dus niet....die kwaal is mij bekend. Het is niet zo dat de bouten van de voorpijp los zitten. Hij zit los in de flens van de voorpijp. Die flens zelf zit met bedoelde bouten gewoon goed vast aan het spruitstuk. De buis zit los in de flens. Hoort DAT zo????