Techniek > Carrosserie

windruis deur

(1/2) > >>

Anonymous:
goedendag mensen,

ik heb best wel ruis van mn deur als ik lekker doorrij, dus ik wilde een strip zacht rubber of zo (als tochstrip) plakken aan de binnenkant op mn carrosserie, waar de deur tegenaan klemt alssie dicht gaat (is dit nog te begrijpen?) om de ruis te verminderen. heeft iemand hier ervaring mee, of andere ideeen die werken?

dank en gegroet

Joeri

Anonymous:
kijk even of de bovenbouw van je deur bij de a en/of b stijl naar buiten komt, zo ja, kan je dat naar binnen duwen
dit moet je wel met zn tweeen doen, een duwen en de ander, de onderkant vashouden anders gaat ie onder weer verder naar buiten.
ennnnn niet te ver, anders gaat je raam niet meer zo makkelijk omhoog :)

Anonymous:
a en/of b stijl???

uitleg is vereist vrees ik   :P

Anonymous:
Als je de auto vanaf de zijkant bekijkt  (met de motorkap aan de linkerkant) heb je een aantal carrosserie delen die vanaf het dak naar beneden toe lopen (vooraan bij het raam, daar waar de deur dichtvalt en zo verder) Die delen noem je stijlen en daar begint men met de zgn A stijl (dus das het deel waar je raam en deur aan zitten). en zo verder naar achteren toe met oplopende letters....

Hoop dat je er zo wijs uit komt, heb helaas effe geen foto ter verduidelijking bij de hand

Anonymous:
okee, dus mijn deur zit tussen de a-spijl en de b-spijl, dank voor de uitleg!!

moet ik dit nu met deur dicht doen of met deur open? dat terugbuigen (alssie krom is) en kijken offie krom is gewoon lanx mn auto kijken, en alssie uitsteekt terugbuigen? (rustig aan dus...)

dank alvast

Joeri

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie