Auteur Topic: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u  (gelezen 45620 keer)

MaartenB

  • Gast
Re: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u
« Reactie #275 Gepost op: september 28, 2008, 19:42:46 »
Citaat van: "Sparkie"
was weer  ^O^ vind t alleen jammer dat als je n half uur op mensen staat te wachten, ze vervolgens met te hoge snelheid wegknallen en je ze niet meer ziet :) maar goed dat zijn my 2 cents.

het weer was top en de opkomst net zo! kom maar op met de foto's! wanneer is de next meeting?
Waarom gingen jullie eigenlijk richting Zwolle de A28 op :?

Ik reed er maar achter met het idee die moeten vast en zeker tanken ofzo... draaien ze de A28 richting Zwolle op... toen maar de rotonde rond gereden en wel richting Utrecht gegaan.

Op de heen weg ook al op zo'n rare manier naar de A27 gereden... :rofl: ipv A12 -> A27 werd het A12 -> A2 -> door half Vianen heen -> A27.

Volgens mij was het richtingsgevoel van een paar mensen vandaag de weg een beetje kwijt :P

Offline Sparkie

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 2284
Re: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u
« Reactie #276 Gepost op: september 28, 2008, 19:46:40 »
Dat op de heenweg kwam door een zekere M. die voorop wilde rijden maar blijkbaar geen benul had waar we naartoe moesten.
en op de terugweg deed ik zo van 'Waar de f#ck moeten we heen?' richting Alex. en die wapperde met zn handen zo van 'ga maar rechts'  :rofl: dat was dus de verkeerde kant op! :D
eerste afslag er weer af gegaan en ff gekeerd  :rolleyes:
kwam je nog wel tegen bij zoetermeer!

sterretje

  • Gast
Re: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u
« Reactie #277 Gepost op: september 28, 2008, 19:47:43 »
Citaat van: "MaartenB"
Volgens mij was het richtingsgevoel van een paar mensen vandaag de weg een beetje kwijt :P

Me too ik reed terug naar Zwolle de parallel weg op...

Offline RedAlert

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1502
    • http://www.jantzen.nl/starlet/
Re: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u
« Reactie #278 Gepost op: september 28, 2008, 19:53:18 »
Ik ben half Harderwijk door gekrosst op de terugweg. Die navigatie is ook niet super hehe

Was weer gezellig.

MaartenB

  • Gast
Re: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u
« Reactie #279 Gepost op: september 28, 2008, 19:54:50 »
Citaat van: "Sparkie"
Dat op de heenweg kwam door een zekere M. die voorop wilde rijden maar blijkbaar geen benul had waar we naartoe moesten.
en op de terugweg deed ik zo van 'Waar de *PEEP* moeten we heen?' richting Alex. en die wapperde met zn handen zo van 'ga maar rechts'  :rofl: dat was dus de verkeerde kant op! :D
eerste afslag er weer af gegaan en ff gekeerd  :rolleyes:
kwam je nog wel tegen bij zoetermeer!
Cruise je daar zo lekker met 90 op de rechterbaan komt er ineens een rood gevaarte met een nood gang voorbij zetten :P

Offline Sparkie

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 2284
Re: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u
« Reactie #280 Gepost op: september 28, 2008, 19:55:20 »
ja je mag daar 120 hoor!  :hypocriet:

J3r03n

  • Gast
Re: meeting SCH - Strandje Horst 28 september vanaf 13.00u
« Reactie #281 Gepost op: september 28, 2008, 20:02:44 »
Lijkt me niet makkelijk dat er wordt verdergepraat in 2 topics...

Ik sluit deze even, jullie kunnen reageren in het foto topic, waarvan ik de naam ff zal aanpassen ;)