Auteur Topic: Foto's verlagen p8.  (gelezen 2713 keer)

Anonymous

• Gast
Foto's verlagen p8.
« Gepost op: maart 14, 2004, 18:36:57 »
Aan allen,

Voor jullie: een reportage over het verlagen van mijn P8. Op de site staan ook andere pics. Van die gril die bijna niemand mooi vond... Nou, ik ga hem iets modificeren maar het kan nog wel ff zo dacht ik. Foto's zijn vers van de pers. Met dank aan iedereen die op mijn topics reageerde!! Ook de lezers natuurlijk!

Kijk op : http://www.modifiedp8.itgo.com

Op 13 maart zag mijn p8 het verlaagde levenslicht. De foto's zijn net bewerkt en dus kunnen jullie meteen meegenieten van hoe en wat. Hij rijdt heerlijk. Ik ben echt gestoord van mijn wagen. Ben er erg veel mee bezig. Toyota rules! Ik zal zeker het een en ander later beschrijven in detail. Zeker als anderen dit verlagen ook willen. Graag lees ik jullie mening over mijn auto. Hoe vind je hem? Wat wil je weten? Zet het op dit forum.

Iedereen een goede zondagavond!

Garoet,

Tha Jman!
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: maart 14, 2004, 20:30:49 »
Foto`s zijn wel goed, alleen jammer dat je kan zien dat je de foto`s gefotosoept hebt (je ziet twee banden) de site zelf vind ik helemaal niks en ik duidt dan op dat je van links naar rechts moet scrollen om de tekst en de foto`s goed te kunnen zien dit is bij de ene link meer als bij de ander en soms ook helemaal niet , ik zou dat gelijk houden en de pagina smaller maken zodat je alleen maar van boven naar beneden hoeft te scrollen. Verder was het wel okè.

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: maart 14, 2004, 20:53:47 »
Hee Jop,

leuke site!!! Ben het niet eens met Sandra.

Leuke foto's, alles is redelijk duidelijk te volgen. Ik vind het leuk dat je zo'n site hebt gemaakt, de meesten op het forum hier, besteden er niet zoveel tijd aan, maar voor anderen kan dit ideeen opleveren.
Je grill is niet mijn favoriet, maar ik vind het al een strak bakkie!!

Suc6 met verdere projecten.

Grtz,

Jeffrey

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: maart 14, 2004, 21:21:50 »
Citaat van: "Sandra"
Foto`s zijn wel goed, alleen jammer dat je kan zien dat je de foto`s gefotosoept hebt (je ziet twee banden) de site zelf vind ik helemaal niks en ik duidt dan op dat je van links naar rechts moet scrollen om de tekst en de foto`s goed te kunnen zien dit is bij de ene link meer als bij de ander en soms ook helemaal niet , ik zou dat gelijk houden en de pagina smaller maken zodat je alleen maar van boven naar beneden hoeft te scrollen. Verder was het wel okè.

Ok, maar het ging eigenlijk meer om de uitleg. De layout is ergens wel grof maar dat komt doordat er gewoon teveel foto's staan op een te klein oppervlak. Toch leuk dat je ff keek.

Groet,

Jman.

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #4 Gepost op: maart 14, 2004, 21:24:53 »
Citaat van: "Jeffrey"
Hee Jop,

leuke site!!! Ben het niet eens met Sandra.

Leuke foto's, alles is redelijk duidelijk te volgen. Ik vind het leuk dat je zo'n site hebt gemaakt, de meesten op het forum hier, besteden er niet zoveel tijd aan, maar voor anderen kan dit ideeen opleveren.
Je grill is niet mijn favoriet, maar ik vind het al een strak bakkie!!

Suc6 met verdere projecten.

Grtz,

Jeffrey

Ok, dan!

Die gril wordt nog doorontwikkeld. Ik ben verder zelf echt tevreden over die kar. Het is gewoon precies wat ik voor ogen had. Voorlopig kan mijn p8 er weer ff tegen. Tot er weer een project in mijn kop opdoemt.

Jij ook bedankt voor je bezoek aan die fotosite!

Garoet,

Jman.

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #5 Gepost op: maart 14, 2004, 23:15:34 »
Citaat van: "Jopperman"
Citaat van: "Sandra"

Ok, maar het ging eigenlijk meer om de uitleg. De layout is ergens wel grof maar dat komt doordat er gewoon teveel foto's staan op een te klein oppervlak. Toch leuk dat je ff keek.

Groet,

Jman.

Uitleg is goed  :)

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #6 Gepost op: maart 14, 2004, 23:48:28 »
Ziet er goed uit zo verlaagd, ook duidelijke uitleg erbij.

Ga zo door. ^O^

ps. voor tips en uitleg over pictuning kijk eens op http://www.tuned-belgium.com ;)

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #7 Gepost op: maart 15, 2004, 20:45:10 »
Jopperman, doe gewoon je best jongen, ga gewoon door zo en laat niemand je van je track afhalen.
Jij hebt je eigen smaak toch, netjes van je.
wat voor schokdempers heb je eronder eigenlijk?

groeten romero.

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #8 Gepost op: maart 16, 2004, 08:32:13 »
ey J'man, die velgies heb ik ook!!

Borbet 16 inch heb ik, ik zou alleen niet weten welk type borbet :)

Offline mister_fix_it

• Admin
  • Prutser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
(Geen onderwerp)
« Reactie #9 Gepost op: maart 16, 2004, 13:10:49 »
Ik vind hem ook zeker wel stoer.

Groet Stan
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door mister_fix_it »
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #10 Gepost op: maart 16, 2004, 13:11:41 »
Citaat van: "Coolkast"
ey J'man, die velgies heb ik ook!!

Borbet 16 inch heb ik, ik zou alleen niet weten welk type borbet :)

Hoi CK,

Gave velgen he? Het zijn Borbet type "T" velgen. Ik heb ET 35. Ze komen dus lekker ver naar buiten. Helaas nog maar 15 inch. Ik zal ze ooit vervangen door 16 of 17 inch. 205 of breder. Ook zal de wagen dan nog lager gaan. Ik denk voor -80 en achter -60.  Dan dus ook lekker sneller met een ander blok. Maar dat is later. Ik ben nu net klaar en wil rijden!

Thanks for checking the pix!

Jman.

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #11 Gepost op: maart 16, 2004, 13:20:31 »
Citaat van: "Murderers 187"
Jopperman, doe gewoon je best jongen, ga gewoon door zo en laat niemand je van je track afhalen.
Jij hebt je eigen smaak toch, netjes van je.
wat voor schokdempers heb je eronder eigenlijk?

groeten romero.

Romero,

Die track gaat gewoon door. Da's zeker. Voorlopig staat die kar er vet bij. Mensen zie je al omkijken op straat. Niet dat dat mij boeit maar de wagen valt soms wel op. Leuk en hij heeft dus een eigen gezicht nu. Daar ging het om. Iets anders dus.

Ik wil die gril ooit eens aanpassen met enige dwarsliggers. Of een kleine chromen strip. Eerst ga ik nu rijden. Na de zomer weer eens verder kijken. Het zijn trouwens ingekorte Koni's geel. Niet te krijgen in NL. Zover ik weet. Jij hebt trouwens ook een hele VETTE kar. Zou hem wel eens live willen zien. Of meerdere pix. Voor info over die shocks: Japspeed.de  Wellicht heb je er wat aan. Thanks for watching modifiedp8.itgo.com!

Garoet,

Jman.
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2004, 23:11:05 door Anonymous »

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #12 Gepost op: maart 16, 2004, 13:22:22 »
Citaat van: "mister_Fix_it"

Groet Stan

Thanxz Stan,

Passen wellicht ook onder een P7. ET 35 is wel vet hoor!

Garoet,

Jman.

Anonymous

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #13 Gepost op: maart 16, 2004, 13:25:30 »
Citaat van: "toyo bob"
Ziet er goed uit zo verlaagd, ook duidelijke uitleg erbij.

Ga zo door. ^O^

ps. voor tips en uitleg over pictuning kijk eens op http://www.tuned-belgium.com ;)

Hee,

Ok, geen Starlet maar wel Toyota he? Da's ook goed! Ik ken jullie site! Zag onlangs twee auto's van jullie site hier in NL. Juli 2003. Colt en Toyota. Julie hadden zeker treffen in NL? Ok, ik ga een beetje off topic. Sorry. Ik hou jullie site in de gaten! Vet!

Thankzzz for your visit!

Greetz

Jman.

Offline mister_fix_it

• Admin
  • Prutser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
(Geen onderwerp)
« Reactie #14 Gepost op: maart 16, 2004, 14:03:43 »
Citaat van: "Jopperman"
Citaat van: "mister_Fix_it"

Groet Stan

Thanxz Stan,

Passen wellicht ook onder een P7. ET 35 is wel vet hoor!

Garoet,

Jman.

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  ^O^  ^O^  ^O^  {:)} {:)} {:)} {:)} {:)}
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door mister_fix_it »
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too