Auteur Topic: Re: Stickers!!!  (gelezen 6965 keer)

Offline Alex

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 6330
Re: Stickers!!!
« Gepost op: juni 08, 2008, 14:31:08 »
Altijd lachen met die limburgers :rofl:
EP71 2E-TELU

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Stickers!!!
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2008, 09:01:24 »
Ik heb je post verwijderd en na minstens 5x het afgelopen jaar uitgelegd te hebben dat het niet nodig is om reclame te maken, vond ik het niet meer nodig om je daarop te wijzen. Je had gewoon kunnen zeggen: ik heb een shop en kan die stickers voor je maken, stuur maar een pm. In plaats van 15 regels over een shop, wat het adres is en wat je naast stickers nog meer kan.

We zijn een vrije club zonder adverteerders en mensen van buitenaf. Waarom? Omdat we dat helemaal niet nodig hebben. Dat je via PM mensen aanspreek die stickers willen, prima, maar reclame in de vorm van een post is gewoon not done. Voor jou niet, voor toyoshop niet en voor elke andere online shop ook niet.

Hopelijk snap je nu hoe en de wat. Het is niet om vervelend te zijn, maar als we het bij jou wel  toelaten, hebben we bij anderen niets meer te vertellen. En krijg je dingen als: "ja maar bij hem/haar... bla bla".

En daarmee is het gewoon klaar.

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #2 Gepost op: juni 10, 2008, 07:11:05 »
Ik snap je reactie maar er zit een kleine onwaarheid in, er staat immers al een hele tijd een betaalde reclame banner bovenin de pagina.

En ik kan guido goed begrijpen hij is zijn eigen zaak begonnen en wil gewoon ruchtbaarheid geven aan de diensten die hij kan leveren, wat is het verschil met hem en iemand die (zwart)structureel auto onderdelen aanbiedt? alleen het kvk nummer?

Begrijp me niet verkeerd ik begrijp de policy die jullie stellen maar om nu maar posts te verwijderen zonder notificatie is een slechte zaak.

Ik weet het ik heb maar een klein forum waar het bij lange na niet zo druk is als hier (wil ik ook helemaal niet) maar het zou netjes staan om ff een mail te sturen en het nogmaals uit te leggen waarom de post verwijderd is,en desnoods erbij vermelden dat het de laatste waarschuwing is en dat er een volgende keer geen notificatie meer komt.

Ik weet dat ik ondertussen een "lastig" forumlid aan het worden ben maar dit is hoe ik erover denk.

greetzzz
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #3 Gepost op: juni 10, 2008, 08:42:12 »
Dan verschillen we daarin van mening.

Maar de reactie die we kregen op het verwijderen zal ik je maar niet laten lezen. Die slaat namelijk kant nog wal en geeft deste meer aan dat WEL of GEEN pm blijkbaar niets meer had uitgemaakt. Iets met lange tegen heet dat geloof ik.

Ik moet in ieder geval de groeten doen aan al die grote Starlet vrienden van me en een account verwijderen.  :rolleyes:

Lekker professioneel.

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #4 Gepost op: juni 10, 2008, 09:17:26 »
We verschillen wel vaker van mening maar daarom is het een mening toch?  :P
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

massive

  • Gast
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #5 Gepost op: juni 10, 2008, 09:51:47 »
Citaat van: "Liftbackluca"
wat is het verschil met hem en iemand die (zwart)structureel auto onderdelen aanbiedt? alleen het kvk nummer?

Denk dat mensen die persoon die jij bedoelt, meer als een soort non profit "winkel" zien, die het meer voor de rest doet als dat die er zelf wat aan verdiend, tenminste ik wel. En dat is denk ik bij een normale winkel een ander geval. Daarom vind ik het ook niet eerlijk dat je die persoon erbij betrekt.

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #6 Gepost op: juni 10, 2008, 09:57:42 »
Nou ik bedoel niet die persoon die jij denkt dat ik bedoel, ik bedoel het in het algemeen.

Want die persoon die jij (volgens mij) in gedachten hebt zou ik er absoluut niet bij betrekken, gewoon omdat die idd op non profit basis werkt.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Sagittarius

  • Gast
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #7 Gepost op: juni 10, 2008, 09:59:02 »
geheimzinnigheden hiero lol

massive

  • Gast
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #8 Gepost op: juni 10, 2008, 10:03:48 »
@liftbackluca: als jij niet calavera bedoelt dan snap ik al helemaal niet wat jij nou bedoelt :|

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #9 Gepost op: juni 10, 2008, 10:06:51 »
Die bedoelde ik inderdaad niet.  :D

ga niet met namen smijten van mensen wat er niet mee van doen hebben (ook niet met die van mensen wat ik wel bedoel.)
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Stickers!!!
« Reactie #10 Gepost op: juni 10, 2008, 10:07:16 »
Citaat van: "Alex"
Altijd lachen met die limburgers :rofl:

 :P
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #11 Gepost op: juni 10, 2008, 13:18:46 »
Van mij mag je namen noemen, kunnen we deze discussie tenminste fatsoenlijk afsluiten en alle "wrok" naar elkaar eens uit de weg helpen.

Massive slaat wat mij betreft de spijker op zn kop.

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #12 Gepost op: juni 10, 2008, 13:29:52 »
kheb geen wrok dus ben ik snel uitgepraat.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Calavera

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 7171
  • RaceChinees
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #13 Gepost op: juni 10, 2008, 14:00:01 »
:yeah: GUILTY!!!  :yeah:

Joh... ik zit der verder niet mee als mensen het neit eens zijn met wat ik doe.
En zitten ze der wel mee... dan hebben ze pech!!!  :twisted:
"...One lean, mean, Roest-machine..."

Offline KevinK

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4574
    • Vimeo
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #14 Gepost op: juni 10, 2008, 14:12:21 »
Amen
HAVE: Lexus GS430
HAD: P9-Glanza-MX5-Corolla-WRX

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #15 Gepost op: juni 10, 2008, 16:37:11 »
Citaat van: "Calavera"
:yeah: GUILTY!!!  :yeah:

Joh... ik zit der verder niet mee als mensen het neit eens zijn met wat ik doe.
En zitten ze der wel mee... dan hebben ze pech!!!  :twisted:

ff for the record ik had het dus niet over jou was ook meer een voorbeeld. (ik zou het trouwens niet in mijn hoofd halen)
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #16 Gepost op: juni 10, 2008, 17:10:09 »
Vaag geklets. Noem gewoon namen of zeg niets. Dat halfbakken vrouwengedoe, daar wordt niemand wijzer van en los je dit geklets ook niet mee op.

Je wilt een statement maken, maar stiekem niet. Je wilt je mening ventileren, maar eigenlijk ook niet.

Ik ben m kwijt...

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #17 Gepost op: juni 10, 2008, 17:20:05 »
wat een dom gelul!

ik wilde helemaal geen statement maken of wat voor een juppie taal je ook bezigt.

ik vergeleek het gewoon met iemand die bijv vaak onderdelen verkoopt maar goed laat maar zitten, ik ga jou echt niet aan je neus hangen wie ik wel of niet moet dat gaat je namelijk geen f#ck aan.

feit blijft dat je altijd meent gelijk te hebben nou dat heb je niet en das het laatste wat ik erover zeg!

wat achterlijk dat ik gewoon een opmerking maak en daar meteen een berg poeha over gemaakt moet worden.

ik weet dat ik lastig ben en dat interesseert me niet ook niet.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #18 Gepost op: juni 10, 2008, 17:35:40 »
LOL Waarin moet ik hierin gelijk krijgen dan? WHAHAHAHAA dat slaat helemaal kant nog wal.

Ik merk alleen dat jij iets van iemand vind t.a.v. handeltje drijven en dat wil ik graag uitgesproken hebben. Waarom? Omdat we zo goed als alles hier uit kunnen spreken naar elkaar en ik ook vind dat dat moet kunnen op een fatsoenlijke manier. En op die manier kunnen wij als modteam daar eventueel actie op ondernemen.

Rare is alleen dat je suggereert iets van iemand te vinden. En nu het puntje bij paaltje komt je dan zwijgt...

Zeg dan dit soort dingen ook niet:

Citaat van: "Liftbackluca"
(ook niet met die van mensen wat ik wel bedoel.)

Dat is net als:

"Hey Luca, ik hoorde laatst dattehhh...
..
..
Oh nee, laat maar...  :| "

Offline mister_fix_it

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 24617
  • ´Prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #19 Gepost op: juni 10, 2008, 17:46:41 »
luca, je vraagt wat het verschil is tussen die mensen die spullen aanbieden...

de mensen die geen kvk hebben hiero,  en spullen aanbieden,  doen het voor de lol, en kunnen spullen tegen een hele goeie prijs leveren aan clubleden, en eigenlijk alleen een "onkostenvergoeding" vragen, deze mensen verdienen hier echt niet veel geld mee (of geen geld).

kijk hoeveel tijd Q bijvoorbeeld kwijt is, om al die zooi hier te krijgen, nog niet gesproken over het gezeik wat ie heeft als er iet stuk (kwijt) is en/of vergoed moet worden

wat corollagietje zn bedrijf betreft, dat is broodwinning, niks mis mee, maar het hoort niet thuis op dit forum.
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too

Offline mister_fix_it

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 24617
  • ´Prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #20 Gepost op: juni 10, 2008, 18:01:55 »
Citaat van: "CorollaGietje"
Nou,

Ik zie dat mijn account nog niet verwijderd is dus reageer ook nog maar even...
Misschien was mijn reactie best pittig in de PM, sorrij ik zeg wat ik denk...

Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik hier niet veel commercieel belang bij.. en is dit voor mij slechts bijzaak. Alle stickers worden hier namelijk uit restmateriaal van bedrijfsmatige opdrachten gesneden. dat is ook de reden waarom we niet je hele topic weggehaald hebben, alleen het gedeelte waarin het grotendeels over jou bedrijf ging

Daarbij komt ook nog eens dat ik reageer naar aanleiding van een reactie van iemand in dat bewuste topic..
er stond daar : "Vraag CorollaGietje hier op het forum maar eens" met een link naar mijn naam...
Ik antwoord hier vervolgens op met een kort stukje tekst waarin ik kort uitleg wat ik voor JULLIE kan betekenen... jammer dat dit dan gelijk als commercieel belang word gezien... het is iets waar alleen hier altijd over gezeurd word... maar zoals ik "in de wandelgangen" al vernomen heb is dat schijnbar vrij normaal hier tegenwoordig.

Waarvoor zijn jullie (lees: moderators, clubleiding of hoe jullie het noemen willen...) zelf niet wat creatiever.?
Laat ik een voorbeeld geven... op het CCNL forum hebben ze een "zgn" handelarenhoekje. Je kunt hier als handelaar voor een x bedrag per jaar adverteren.. creativiteit staat hier buiten, gezien wij geen officiele club zijn, kunnen wij niet zomaar ergens geld voor vragen

Ik denk dat hier best meer mensen zijn die hier oor naar hebben... al is het maar een tientje... heb je vijf man hebben jullie misschien de hosting van de site eruit.... en heb je niet meer het gedonder over commercieel belang of wat dan ook... degene die er in willen kijken, kijken erin, en de mensen die dit niet willen niet...  Daarbij komt ook nog eens dat jullie er zelf ook nog een voordeeltje eruit halen...

Nou genoeg gezeur, ik hoop dat je of jullie toch nog iets aan mijn reactie hebben, zie het maar als opbouwende kritiek, en ben vrij om te doen wat je er mee wilt..!

Succes ermee..!


toch bedankt voor de reactie, ik hoop dat we er zo toch nog met "no hard feelings" vandaan kunnen komen (van beiden kanten)
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #21 Gepost op: juni 10, 2008, 18:02:52 »
Bij commercieel belang hoort een officiele club, dus dat kost je een kvk nummer en lidmaatschap, ledenvergadering etc etc. Dat traject hebben we al eens bekeken en is een no-go.

Ik vond je post gewoon te veel op reclame lijken (persoonlijk moedig ik het juist aan, maar voor het oog naar anderen niet, het oog als "mod" zijnde). Hou het op de vlakte en laat niet zien dat je commercieel belang hebt. Doe dat dan via pm. Waarom? Andere "adverteerders" zien dit en gaan daar op reageren. Vandaar dat we zo strict mogelijk proberen te zijn.

En ik ben geen kwade jongen die hier expres loopt te irriteren. Ik heb niet eens een starlet meer, maar vind het gewoon leuk om hier wat werk in te steken en wat oude bekenden te spreken. Maar jullie zouden allemaal eens moeten zien wat voor onzin we op de PM krijgen en wat voor posts we deleten van "adverteerders" die hier niets te zoeken hebben. Vele van die posts zien jullie niet, gelukkig.

Cheers en dat was m wel... Enneh, je account delete ik niet, want dat slaat nergens op.

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #22 Gepost op: juni 10, 2008, 21:25:46 »
@rj en fix-it

het was van mijn kant uit geen steek onder water over iemand die handel drijft ik wilde het alleen als voorbeeld nemen om het verschil duidelijk te maken, voor mijn part heeft iemand er een broodwinning aan zal mij worst wezen, ik had het sowieso niet over quoc wat eenieder denkt! over quoc namelijk niets dan lof en dikke respect voor zijn werk. Ik wilde alleen voor een maat van me opkomen zoals ik wel s vaker doe.

Maar ja gezien k toch al als "zeur" bekeken wordt wordt alles wat ik zeg toch verkeerd opgepakt.

ik hou voortaan mijn mond en bijt mijn lip eraf want jullie reactie raakt net zo goed kant nog wal want mijn commentaar was zo neutraal mogelijk neergezet wat dus totaal verkeerd uitpakt.specuilatie s zijn hier de dader en verder niks. Ik heb met niemand moeite hiero op 1 persoon na maar dat hoef ik niet uit te leggen lijkt me.

verder begraaf ik dit in een diepe berg zand!
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #23 Gepost op: juni 10, 2008, 22:11:38 »
Eind goed al goed, slaap zacht en snaveltjes toe...


Offline mister_fix_it

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 24617
  • ´Prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en kn
    • Starlet Club Holland
Re: Reclame op het forum - not done
« Reactie #24 Gepost op: juni 10, 2008, 23:59:48 »
als je dan ook goed leest, neem ik alleen Q als voorbeeld.....

ik doel ook niet specifiek op quoc, maar bijvoorbeeld gijs net zo goed....

en waarom slaat mijn reactie kant nog wal dan? graag iets specifieker?


ik zeg ook helemaal niet dat je een zeur bent, want aan de ene kant snap ik je reactie wel, en daarom probeer ik je onze kant van het verhaal te laten zien.... :)
Opinions are like assholes, everybody has one, and sometimes they stink too