Even snel een vraag. Ik ben op zoek naar betere schokdempers voor de achterkant van mijn p8. Ik heb wel vaker
gezien dat er verstelbare koni's zijn, die in te stellen zijn met een moer op de schokdemper.
Zijn deze nog steeds beschikbaar? Op extreme carstyling etc zijn deze niet leverbaar,
maar misschien mis ik een website.
Ik neem aan dat als ik normale koni's koop(om even specifiek te zijn, op extreme carstyling het nummer 8040-1216 sport), dat deze
zoals het ook op de site staat, alleen voor montage in te stellen zijn, en daarna niet meer? (Tenzij je de poten er weer onder uit haalt natuurlijk).
Ook staat er op de site dezelfde code voor de koni specials, en voor de koni sport. Ik neem aan dat het wel 2 verschillende soorten zijn? Ik heb nu de rode onder de voorkant van mn auto zitten, en de standaard onder de achterkant. Ik wil t liefste aan de achterkant wat sterkere shocks, dus de gele sport variant.
Mijn vraag is dus, in het kort: Zijn de koni sport schokdempers nog te koop die in te stellen zijn met een stelschroef op de buitenkant van de schokdemper?
Groeten