Auteur Topic: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie  (gelezen 14245 keer)

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Gepost op: augustus 01, 2007, 19:34:39 »


Georganiseerd door Toyotaclub Belgie. Meer dan 40 bekers, randanimatie, etc. Dit alles bij officiele Toyota Dealer te Sint-Truiden (niet zo ver van de Nederlandse grens)

Op 15 en 16 september 2007 zal Toyotaclub Belgium een internationale Toyota Meeting organiseren te Sint-Truiden. De meeting zal plaatsvinden bij Toyota garage Jenaer alwaar een verzorgd en voldoende ruim terrein beschikbaar is. Naast een aangename sfeer, gezellige eet- en drink gelegenheid en een gemotiveerde organisatie, zijn er ook meer dan 40 bekers te winnen! Voor de mensen die liever een gokje wagen is er een tombola met schitterende prijzen en als kers op de taart is er randanimatie voorzien voor jong en oud.

alle info

http://http://www.itmb.be
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #1 Gepost op: augustus 07, 2007, 13:14:46 »


affiche is klaar!
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Anonymous

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2007, 17:55:20 »
oke ik kom zeker langs met mijn overgespoten strakke mooie starlet

Original4u

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2007, 18:51:04 »
Misschien is het leuk om in Nederland al ergens te verzamelen zodat het een mooi convooi is naar belgie  :D

Anonymous

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2007, 20:52:21 »
jah ergens bij de grens van belgie ofso moeten we zeker doen

Rigga

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #5 Gepost op: augustus 08, 2007, 21:04:54 »
Het lijkt me leuk om te gaan, maar ik vind de informatie een beetje karig. Het is dus zo te zien een tweedaags event, is er voor de nacht een mogelijkheid om op het terrein te slapen in een tentje oid?

Als dat zo is, rij ik graag mee in het convoi :P

Offline KevinK

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4574
    • Vimeo
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2007, 08:51:32 »
via de link is veel te vinden, maar er is geen mogelijkheid op het terrein zelf te slapen, zover ik kan lezen.
HAVE: Lexus GS430
HAD: P9-Glanza-MX5-Corolla-WRX

Anonymous

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #7 Gepost op: augustus 10, 2007, 16:36:55 »
wrm gaan we dan niet gewoon een dag met de hele starlet club
zonder overnachten

Offline desolator

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1112
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #8 Gepost op: augustus 12, 2007, 19:33:00 »
Dat lijkt me best wel wat. maar ik ga iig niet alleen.
Seat Leon 1.8 20v Turbo

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #9 Gepost op: augustus 14, 2007, 10:36:29 »
overnachten gaat niet normaal nu als jullie graag met tentje overnachten wil ik eventueel mijn tuin wel doneren !!! Parkeren is wel een andere zaak ligt er beetje aan met hoeveel jullie komen :-)

Verder een kleine update om jullie te overtuigen !!!!

Zoals jullie ondertussen wel weten werken wij kei hard om steeds weer met een verrassing te komen, broodjes voor een uitstap, nieuwtjes op de website, verrassende stand op dreamcar, etc ... ondertussen is het dus ook wel duidelijk dat we steeds proberen om weer net die stap meer aan te bieden! De nieuwe internationale meeting gaat daar uiteraard weer een toppertje voor worden!

Zondag is de ideale gelegenheid dachten we ... om onze bezoekers te belonen met een surprise act. De deelnemers zullen er nog meer plezier van hebben! Ik kan jullie het goede nieuws brengen dat er reeds 3 modellen geconfirmeerd hebben aanwezig te zijn. 3 totaal verschillende meisjes die zullen posseren op de meeting! Wel proper en verzorgd uiteraard, het idee is om op de eerste plaats de bezoekers een mooie herinnering te geven, op de tweede plaats weer een berg leuke foto's op de website! We kunnen dan langzaam aan de toyota babes ook eens uitbreiden met eigen foto's. De modellen hebben een leuke shoot voor hun portfolio!

Gedurende de volledige zondag zullen er verschillende shoots genomen worden, dit zijn globale shoots. Uiteraard kan je de modellen altijd een voorstel doen voor een soloshoot op een later tijdstip! Ik heb gevraagd dat alle modellen zorgen dat ze contact gegevens bij hebben. De modellen zullen hier ook voorgesteld worden:

Marijke Dillen (Casual girl, beetje type buurmeisje!)




Anke Van Laeck (model met eigen stijl zeker geliefd door de rockers onder ons)




Romy heeft afgezegd.

Meer volgt ... en ja voor de vrouwtjes onder ons! De kans is niet onbestaand dat er ook een aantal mannelijke modellen aanwezig zullen zijn! Ge moogt mij altijd motiveren om wat meer moeite te doen! En euhm om de juste op de meeting te krijgen ...
« Laatst bewerkt op: augustus 21, 2007, 12:35:14 door Cliff »
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #10 Gepost op: augustus 14, 2007, 11:37:19 »
Ik vind die wijfen maar nix...  :$

J3r03n

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #11 Gepost op: augustus 14, 2007, 11:39:38 »
Wel heel goed initiatief, goed geregeld en dergelijke, zie ik andere mensen niet zo snel doen.. alleen wat rogier zegt :P hahaha ben ik het wel mee eens  :$

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #12 Gepost op: augustus 14, 2007, 11:50:09 »
het is nog maar een begin er zijn reeds meer modellen die intresse getoond hebben maar ben nog aan het onderhandelen ;) We willen uiteraard overtuigen om gratis te komen he of toch tegen eerlijke prijs... het zijn geen topmodellen maar toch schoner dan wat wij hebben rondlopen LOL

Het zijn beginnende modellen, maar er zijn er toch wel paar heel leuke die mogelijk ook gaan komen... zie het eerder als een extratje ... t is altijd leuk om een foto te hebben van een jong beginnend mooi gekleed fotomodelletje naast je auto ;)

Als het goed weer is zullen er een aantal in badpak zijn ... ook duoshoots dus met 2 meisjes op 1 wagen en zo ;)
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Perconte

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #13 Gepost op: augustus 14, 2007, 12:00:14 »
Leg men eigen vriendin dan wel op men auto  :twisted:

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #14 Gepost op: augustus 14, 2007, 12:14:29 »
breng maar mee dan krijgt ze ook een fotoshoot  :cheer:  :cheer:  :cheer:
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Anonymous

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #15 Gepost op: augustus 15, 2007, 21:56:29 »
me auto is pas gespoten dus er gaat helemaal niemand op me auto hangen ze mogen ernaast gaan staan verder niks
maar ik wil wel graag komen met mis meer geintrseerde hierzo  :bye:

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #16 Gepost op: augustus 16, 2007, 16:26:34 »
Goed nieuws ... we hebben nog een model dat geconfirmeerd heeft en aanwezig zal zijn!

Annouck Hurkmans





zij zal aanwezig zijn rond 11.00h
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #17 Gepost op: augustus 17, 2007, 07:53:40 »
en hopsakeee nog een model dat bevestig heeft.

Deze 19 jarige blondine uit tongeren zal ook komen!

Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #18 Gepost op: augustus 17, 2007, 12:17:59 »
en nog een zeer pril beginnend model dat bevestigd heeft!



is een lokale schone die vlakbij de meeting woont! Uiteraard een kans geven!

hier zie je haar beter op!



En tah tahhhhh nog een bevestiging

Melissa Santolin


dat is al meer jullie stijl zeker!
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

Offline Stagttoyo

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4116
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #19 Gepost op: augustus 17, 2007, 15:31:08 »
Komt al wat meer in de buurt cliff!  ;)  ;)

Dirk.
Starlet P8 GT 1.3                 Sold
Starlet P7 XL 1.0          

Anonymous

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #20 Gepost op: augustus 17, 2007, 19:23:15 »
jah als ze maar niet op me auto gaan hangen ;)

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #21 Gepost op: augustus 18, 2007, 08:53:26 »
er zal altijd gevraagd worden indien het in of op de auto zou zijn ;-) Er langs staan zal toch wel mogen hoop ik ... het is toch een toyota waar je mee rijdt he geen citroen ... die vallen uit mekaar door er naar te kijken he ;-)
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :

tono

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #22 Gepost op: augustus 19, 2007, 05:55:11 »
ook aanwezig,ff demo,tje geven hoe een leuke installatie kan klinken,is weer iets ,,anders,, geworden. de compo bedoel ik, ,,klinkt,, vrij aardig

Anonymous

  • Gast
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #23 Gepost op: augustus 19, 2007, 09:49:10 »
ik hoop niet dat er strx meer dames zijn als auto s zou lullig zijn

Offline Cliff

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 238
    • MultiBox IT solutions
Re: ITMB 15 en 16 september Internationale Toyota Meeting Belgie
« Reactie #24 Gepost op: augustus 20, 2007, 09:52:19 »
er zullen zeker meer auto's zijn dan dames! Er zijn 8 vrouwelijke modellen die komen en 1 mannelijk model (vrouwen en sommige mannen willen ook wat te zien hebben ons bestuur is 30 procent vrouwelijk he)
Ik heb een oerstarlet, Osaka 1000 uit 1971 en tevens een yaris Chillout uit 2009. Dan ook nog een Hyundai H1 executive en een Honda accord uit 1985 :