Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Pro-hcore's trader section / Hks fuelcut defender SOLD
« Laatste bericht door pro-hcore Gepost op Gisteren om 11:14:51 »
Te koop, hks fuelcut defender.



€75,- (prijs is per stuk)

Greetz
12
Projecten / Re: Starletje op lpg
« Laatste bericht door Stragenmitsuko Gepost op mei 25, 2018, 22:45:20  »
In B kan je tanks laten herkeuren en dan zijn ze weer goed voor 10 jaar .
Normaal is het sop de kool niet waard , maar dit is een speciale uitvoering .
Het is een soort platgeduwde cilinder , die meer op een rechthoekige tank lijkt .
Dit model wordt al jaren niet meer gemaakt , en het past perfect in een vriend zijn mustang .
Anders , idd beter naar het schroot doen en een nieuwe kopen .

Die kabel is meer dan een connector alleen .
Die connectoren heb ik  , maar in de interface zelf zit een
microcontroller die de communicatie mogelijk maakt .
De meeste andere fabrikanten  werken met een eenvoudige
max232 , prins doet dat niet .

Aftermarket zijn ze best betaalbaar , een originele prins interface kost om en bij de250€ .



 
13
Projecten / Re: Starletje op lpg
« Laatste bericht door Experion Gepost op mei 25, 2018, 20:01:12  »
je kan misschien een foto maken van die connector voor het afstellen, dan kunnen we misschien helpen :)
14
Projecten / Re: Starletje op lpg
« Laatste bericht door Viktor Gepost op mei 25, 2018, 18:29:00  »
Wat een werk, een tank stralen en spuiten.
Ik weet niet hoe de regels in Belgie zijn, maar hier in NL wordt een tank van meer dan 10 jaar oud bij een inbouwkeuring afgekeurd.
LPG Tanks van 10 jaar of ouder zijn hier dus bijna gratis, ongeacht de staat.
Als dat in Belgie wel mag, zou je kunnen overwegen een tank in NL te halen; ze worden hier weggegooid, of men maakt er een BBQ van  :P
15
Projecten / Re: Starletje op lpg
« Laatste bericht door Stragenmitsuko Gepost op mei 25, 2018, 18:15:47  »
Ondertussen rijd de auto al een tijdje op lpg .
Ik heb een tijdelijke tank in de koffer "gegooid" .
Die tank lag hiet al een eeuwigheid , 3/4 gevuld .
Nu is het de moment om ze leeg te rijden , daarna wordt ie gestraald , gespoten en herkeurd .
Beetje zonde om 40liter gas aan de lucht te laten .

Dit is dus NIET zoals het hoort  ;)




De auto rijd goed , en draait behoorlijk op stationair .
En dat zonder enige afstelling . Ja idd , gewoon zo zoals hij was .
Die gasinstallatie kwam oorspronkelijk uit een citroen berlingo 1400c , de starlet is een 1300cc
dus dat ligt blijkbaar  kort genoeg bij mekaar .


Het afstellen moet gebeuren met een laptop  .
Het is hoegenaamd niet moeilijk maar het moet wel gebeuren natuurlijk . 
Om die laptop aan de installatie te hangen heb je een interface kabeltje nodig .
Daar zit hem het probleem .... ik heb me suf gezocht en kan het niet vinden .
Ik weet dat ik het heb , en ik weet dat ik het niet uitgeleend heb .
En laat prins nou net een dedicated interface gebruiken , een andere van aeb of AG of zo werkt niet .
Teneinde raad dan maar een nieuwe besteld .
Dus nu moet ik weer wachten .

16
Turbo Only / Re: 4efte draait moeilijk
« Laatste bericht door mister_fix_it Gepost op mei 25, 2018, 17:16:51  »
Of een vacuüm probleem
17
Turbo Only / Re: 4efte draait moeilijk
« Laatste bericht door Willem Gepost op mei 25, 2018, 14:20:14  »
lijkt mij op een verkeerd afgestelde tps.  kun je testen door de stekker van de tps af te trekken en dan een stukje rijden. kijken wat dan het verschil is.
18
verkocht
19
Pro-hcore's trader section / Re: Diverse S parts (Sarlet P7) SOLD
« Laatste bericht door pro-hcore Gepost op mei 25, 2018, 13:10:09  »
verkocht
20
Pro-hcore's trader section / Re: Gfb Geforce 2 boostcontroller SOLD
« Laatste bericht door pro-hcore Gepost op mei 25, 2018, 13:09:29  »
verkocht
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10