Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Techniek Algemeen / Re: Solenoïde ventiel...
« Laatste bericht door brunootje36@hotmail.com Gepost op Vandaag om 00:08:35 »
Probleem is opgelost beste vrienden...rubber zitting van PCV klep was lichtjes gescheurd...deze vervangen en gelijk ook PCV klep en weg probleem...allemaal bedankt om mee te denken ..👍🏻👍🏻👍🏻
2
Techniek Algemeen / Re: online epc (online raadplegen)
« Laatste bericht door brunootje36@hotmail.com Gepost op Vandaag om 00:04:32 »
Mega Zip is ook een heel goede site...
3
Starlet Showroom / Re: Witte P7 (Automaat)
« Laatste bericht door 86EP70white Gepost op juli 14, 2018, 15:51:09  »
En dacht zelf trouwens aan drie bredere banden destijds. En een zwart cirkel op de deur met witte nummers... Ooit!
4
Starlet Showroom / Re: Witte P7 (Automaat)
« Laatste bericht door 86EP70white Gepost op juli 14, 2018, 15:44:16  »
Ik zeg ook twee :shades:
5
Starlet Showroom / Re: Witte P7 (Automaat)
« Laatste bericht door Patrix Gepost op juli 14, 2018, 15:10:21  »
2 is wel mooi idd, zal dan zoiets worden....
6
Starlet Showroom / Re: Witte P7 (Automaat)
« Laatste bericht door arjan91 Gepost op juli 14, 2018, 12:25:15  »
Hmmm.. 1 heeft ook wel wat. Maar denk inderdaad dat 2 het mooiste is.
7
Techniek Algemeen / Re: P8 bak in 1.0 P7
« Laatste bericht door EP70FAN Gepost op juli 14, 2018, 11:11:32  »
Heb het vorig jaar samen gedaan met een vriend. Plug and play :) Rijd een stuk beter op de snelweg nu.

8
Starlet Showroom / Re: Witte P7 (Automaat)
« Laatste bericht door Maerijn Gepost op juli 14, 2018, 10:57:04  »
Nummer 2 vind ik het beste :)
9
Techniek Algemeen / Re: P8 bak in 1.0 P7
« Laatste bericht door sjanbob Gepost op juli 14, 2018, 10:29:03  »
Aan de hand van jouw link zoek ik het referentie onderdeelnummers op en vraag ik of ze die hebben anders heb jij inderdaad kans op lekkage.
10
Techniek Algemeen / Re: P8 bak in 1.0 P7
« Laatste bericht door Patrix Gepost op juli 14, 2018, 01:13:18  »
Vaak kun je dezelfde maat keerringen wel ergens anders krijgen bij machine fabrieken ect. veelal zijn het wel standaard maten.
Enige probleem is dan wel dat ze niet altijd links of rechtsdraaiend zijn zoals de originele, en bestaat daardoor de kans dat ze (minimaal) gaan lekken.

Dit heb ik bij mijn keerring voor de oliepomp, de maat ie in de mijne zit is niet meer origineel te krijgen, na '86 zijn ze naar een iets grotere versie gegaan.
Dus nu heb ik er één gehaald bij een machinebouw bedrijfje hier in Arnhem, wel de juiste maat maar helaas niet rechtsdraaiend, waardoor het toch nog iets nattig blijft aan de buitenzijde.
Pagina's: [1] 2 3 ... 10