Handelsplek > MzKzM's Rare JDM Parts

Nieuwe geregistreerd trader - intropraatje

(1/4) > >>

MzKzM:
Goedenmiddag iedereen!

Ik zal om te beginnen mij even voorstellen voor iedereen die mij nog niet kent.

Mijn naam is Peter Straathof, inmiddels 32 jaar oud en woon zo'n 20 km ten noorden van Amsterdam.
Zoals een aantal van jullie misschien al weten heb ik een tijdje geleden mijn Starlet P8 verkocht en is hier een Toyota Sera voor in de plaats gekomen. Nu heb ik naast de Sera ook nog een Corolla AE92 welke momenteel geheel gerestaureerd wordt en tzt wordt voorzien van een 4A-GZE.

Omdat de Sera op basis van de Starlet is gebouwd zijn een aantal onderdelen nog redelijk verkrijgbaar maar ga je wat verder dan de ophanging & aandrijving dan word het vinden van onderdelen al een beste klus. In dat geval zijn er 2 opties; bestellen bij de dealer is - als het uberhaupt nog te krijgen is - vaak ontzettend duur, zelfs met korting.
Optie 2 zijn gebruikte onderdelen. Omdat de Sera enkel voor de Japanse markt is gemaakt kom ik dan natuurlijk al snel in Japan uit.
Omdat ik voor beide auto's dus regelmatig onderdelen uit Japan laat overkomen en dit qua verzendkosten nogal eens op loopt ben ik een tijdje geleden begonnen met het mee laten komen van meer interesante onderdelen om vervolgens in Nederland weer door te verkopen.
Zo probeer ik mijn eigen verzendkosten er een beetje uit te krijgen. (of dit ook echt lukt is weer een ander verhaal natuurlijk)

Zo ook dit topic. Op mijn blog http://rarecorollaparts.blogspot.nl/ en FB group https://www.facebook.com/groups/401011173405682/ staan alle onderdelen welke ik momenteel nog beschikbaar heb, ik zal mij in dit forum echter beperken tot de Starlet (en niet-model specifieke) onderdelen.

Even voor de duidelijkheid, ik weet dat er meer personen zijn die spullen van de Japanse Auctions verkopen maar ik doe dus niet aan bestellingen. Als je wat zoekt wil ik het best eens in de gaten houden of er iets voorbij komt maar ik beloof niets. Om teleurstellingen met prijzen die plots hoger uitvallen dan eerst gedacht te voorkomen behoud ik mij het recht voor om een veiling aan mij voorbij te laten gaan (doordat het onderdeel simpelweg te zwaar (motorblok/versnellingsbak) of te groot (complete uitlaat) is of omdat het vanwege de internationale vervoersregels niet verscheept mag worden zonder UN goed gekeurde verpakking (denk aan de rode emergency flares)

Ik hoop in ieder geval dat ik weer een aantal mensen blij kan maken met Japanse onderdelen!

Groeten,
Peter

Ronald:
Welkom! Veel succes.

Ronald.

XX-33:
Welkom!
Bedankt nog voor de witte ep71 turbo gril!!!!
ik zoek nog een paar delen voor mijn rode turbo, meeste is klein spul.
dus als je nog eens iets laat komen :P

dr doggystyle:
welkom
Japanse P7 spullen zijn altijd leuk :)

MzKzM:

--- Citaat van: dr doggystyle op januari 27, 2015, 11:27:56 ---welkom
Japanse P7 spullen zijn altijd leuk :)

--- Einde van citaat ---

Was je op zoek naar iets speciaals?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie