Auteur Topic: JAF  (gelezen 32186 keer)

Offline kees

  • Registered Trader
  • ******
  • Berichten: 2221
  • Full GT Turbo spec
    • Swaps and wiring
Re: JAF
« Reactie #100 Gepost op: augustus 29, 2009, 17:38:41 »
Tja het rijdt iig wel in plaats van dat het stil staat......

En ik heb overigens 205 Metallic zwarte bumpers, geen ongespoten.
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2009, 17:41:38 door kees »
EP82 - Turbo jonguh, verrekte mongol / AE101 2.0 16v  BEAMS Redtop, ZZW30 & AE111 Levin BZ-G

Powered and wired by: ------ http://www.groundspeed.nl -

Offline Evil Twin

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5935
Re: JAF
« Reactie #101 Gepost op: augustus 29, 2009, 17:56:35 »
Kom op mensen.
Het is natuurlijk nu de grote vraag wat is wel en wat is niet showwaardig.
Maar ga elkaar nu niet afzeiken over elkaars auto's! (wist dat dit zou kunnen gebeuren)
Ik begrijp van sommige mensen ook wel dat ze mee willen met hun auto het paddock op.
Maar ik heb verleden jaar daar echt auto's zien staan waarvan ik dacht wat doen die hier op het paddock. Het klinkt natuurlijk lullig als dat een afwijzing is, maar je kan het ook zien als uitdaging om voor de volgende keer wel met een auto te komen die net wat anders is dan de standaard uitvoering inplaats van alleen een uitlaat en een niet gespoten bumper.
A Glanza is not a LHD car...

Evil Genius

  • Gast
Re: JAF
« Reactie #102 Gepost op: augustus 29, 2009, 18:06:50 »
Heel in het kort is showwaardig dat er in de meeste gevallen iets aan gebeurd is en het er netjes en verzorgt uit ziet. Natuurlijk heb je ook gewoon bijzondere auto's waar niet zoveel aan gedaan hoeft te zijn, zoals een S2000, Glanza, GT, Skyline etc. Als je met ongespoten (lees alleen eerste laag primer) bumpers aan komt zetten is/was het direct rechts/linksomkeerd en ga je moeder maar plagen.

Offline klayven

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 452
  • ep71 turbo S
Re: JAF
« Reactie #103 Gepost op: augustus 29, 2009, 18:24:08 »
volgens mij komen er altijd wel van die niet showwaardige wagens binnen
ik zie het elk jaar weer gebeuren
iig zijn mijn drie wagens niet allemaal showwaardig
we zullen wel zien
gray( honda B20A1 and NOS),turbo S bleu(1.3i 12v stock), white(honda B16A1 turbo)red(1.3 12v aut stock)white 1.0 (stock)red 5 door turbo S bodykit

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: JAF
« Reactie #104 Gepost op: augustus 29, 2009, 18:27:00 »
de mijne vind ik zelf ook nog niet klaar als showwaardig, das pas na het overspuiten van de gehele auto.

dus hopelijk volgend jaar :p
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Sparkie

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 2284
Re: JAF
« Reactie #105 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:17:19 »
je staat toch vooral zelf voor l*l als je met een niet "showwaardige" auto de paddock op rijdt? ik vind het alleen n beetje arrogant als andere mensen gaan beslissen wanneer een auto showwaardig is. ieder heeft zn eigen smaak toch.. wat de 1 mooi vindt of als showwaardig beschouwd is voor de ander misschien niet zo. t gaat er toch vooral om dat je een leuke meet hebt met zn allen?
jullie hadden je misschien beter in kunnen schrijven als 4efte club holland, want heb het idee dat dit de main keuringswaarde is hier.
ik heb niet de behoefte om naar jaf te komen, maar ik moest dit wel ff kwijt.
staat een heel mooi stukje in 100% over respect, in mijn ogen gaat dat ook zover als in respecteren van elkaars smaak. en n goede naam neerzetten voor de club, lol, we zijn geeneens een échte club, dus wat ga je doen? nieuwe leden scoren? genoeg sjappies die zich tegenwoordig aanmelden hierzo, dus das geen probleem.

Offline KevinK

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4574
    • Vimeo
Re: JAF
« Reactie #106 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:18:49 »
wow, die reactie had ik niet verwacht... ow wacht wel...

ow wacht toch wel, Kees heeft een 4EFTE, en wie maakte er een opmerking over?
Van mij mag iedereen mee, FTE of niet, zolang de auto er "af" uit ziet.

En heb er sowieso een ongelofelijke stronthekel aan dat omdat je een fte hebt gelijk geen uitgesproken mening mag hebben omdat je dan gvd weer uit de hoogte aan het doen bent ofzo. Typisch nederlands...

Ik heb het hier met diverse mensen al voortijdig over gehad dat deze reacties gingen komen en dat ik me er maar niet mee ging bemoeien. Maarja ik kan me niet inhouden.  

Ik voel me geen zak beter dan 1 ieder hier en ik respecteer iedereen die hier komt, maar ik heb ook een mening. Alleen worden negatieve uitlatingen hier niet getolereerd. Een negatieve opmerking is niet hetzelfde al respectloos. Het lijkt hier wel een hippy club soms....

Iedereen is gelijk alleen mensen met iets anders moeten hun smoel houden.. juist ja :N
HAVE: Lexus GS430
HAD: P9-Glanza-MX5-Corolla-WRX

Offline Sparkie

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 2284
Re: JAF
« Reactie #107 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:45:39 »
lol hoef je niet gelijk op je tenen getrapt te zijn hoor.
trouwens wat alex zegt moet hij weten, we zijn misschien wel n koppel, maar hebben nog steeds eigen meningen.
het gaat mij niet zozeer over de fte's, maar over dat hier wordt gesproken dat er wordt besloten of een auto showwaardig is of niet, dát vind ik arrogant, omdat ik, zoals ik al zei, vind dat ieder zn eigen smaak heeft.

en tja je kan kritiek verwachten als je zoiets post.

Offline Evil Twin

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5935
Re: JAF
« Reactie #108 Gepost op: augustus 30, 2009, 12:04:25 »
Natuurlijk kunnen we zulke reacties verwachten van andere leden omdat ze zich afgewezen kunnen voelen.
Sja een show als in Assen gaat toch ook om omgebouwde auto's die net wat anders dan de standaard auto's. Best "respectloos" zullen we dan maar zeggen.
De organisatie heeft dus geen respect voor al die andere auto bezitters omdat ze alleen auto's willen hebben staan die wel omgebouwd zijn.
Best triest als je daar zo over denkt...  :N
A Glanza is not a LHD car...

Offline kees

  • Registered Trader
  • ******
  • Berichten: 2221
  • Full GT Turbo spec
    • Swaps and wiring
Re: JAF
« Reactie #109 Gepost op: augustus 30, 2009, 20:00:58 »
Citaat van: "Sparkie"
lol hoef je niet gelijk op je tenen getrapt te zijn hoor.
trouwens wat alex zegt moet hij weten, we zijn misschien wel n koppel, maar hebben nog steeds eigen meningen.
het gaat mij niet zozeer over de fte's, maar over dat hier wordt gesproken dat er wordt besloten of een auto showwaardig is of niet, dát vind ik arrogant, omdat ik, zoals ik al zei, vind dat ieder zn eigen smaak heeft.

en tja je kan kritiek verwachten als je zoiets post.

Tja de opmerking van mij richting Alex is ook een lompe reactie op een lomp antwoord als je het mij vraagt. Maar goed dat was ff mn reactie.

En ja ik weet dat ik niet de beste lak heb, maar goed so be it.

Voor de rest wil ik graag mee omdat ik het gezellig vind op de eerste plaats. (en oke, ten tweede misschien om een keertje rond te gaan als dat dit jaar weer mag...)
EP82 - Turbo jonguh, verrekte mongol / AE101 2.0 16v  BEAMS Redtop, ZZW30 & AE111 Levin BZ-G

Powered and wired by: ------ http://www.groundspeed.nl -

Offline klayven

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 452
  • ep71 turbo S
Re: JAF
« Reactie #110 Gepost op: augustus 30, 2009, 21:01:55 »
ahum ja ahum :Z

we blijven steken op zo'n 11 wagens
of zijn er meer mensen die mee willen
gray( honda B20A1 and NOS),turbo S bleu(1.3i 12v stock), white(honda B16A1 turbo)red(1.3 12v aut stock)white 1.0 (stock)red 5 door turbo S bodykit

Anonymous

  • Gast
Re: JAF
« Reactie #111 Gepost op: augustus 30, 2009, 21:37:50 »
@ klayven: inschrijving is gesloten, kon tot 2 weken vantevoren kaarten bestellen...

@ discussie: ik snap best dat er mensen zich buiten gesloten voelen, maar de meeting is gewoon voor de wat meer bijzondere auto's, en ik heb nooit ge-oordeelt over andermans auto, en zou dat ook niet zomaar doen. maar er moet wel een grens getrokken worden wat betreft 'showwaardige auto's' en ik weet dat is moeilijk.
heb er zelf ook een gesprek met Kees over gehad, omdat dat nogal speelde onder sommigen onder ons.
daar zijn we ook gewoon uitgekomen en is intussen opgelost.
en een 4efte is zeker geen eis om mee te komen, er zijn nou eenmaal weinig auto's die echt 'klaar' zijn, en bij zon meeting gaat het nou eenmaal meer om het uiterlijk.
Alex hoort er ook bij te staan qua show auto's en een Joris met een postert kit is ook een mooie die er goed bij gepast had, zo zijn er wel meer auto's die gewoon klaar/showwaardig zijn. dus het is gewoon toeval dat het (nagenoeg) allemaal turbo's zijn.
maar laten we het hier lekker bij laten, want dit is anders toch een eindeloze discussie.
ik wilde alleen mijn best doen om Starlet Club Holland heel goed op de kaart te zetten en daar een mooi rijtje aan auto's weg te zetten.
alleen heb ik het idee dat dat dan ook weer niet gerespecteerd word...

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: JAF
« Reactie #112 Gepost op: augustus 30, 2009, 21:53:45 »
ik vind dat je het prima doet rico!
vind zowiezo goed dat 1 persoon het voortouw heeft genomen en de boel heeft geregeld, dus vanad deze kant van het land alle respect  ^O^

en qua showauto's, altijd een oneindige discussie. ik had alex er ook graag bij gehad, beeldige auto! mooie body, netjes overgespoten, gewoon een plaatje :D

en zo zijn er nog wel een paar die ook zeker daar hadden kunnen staan. denk dat zo'n show toch meer kriebelt bij de fanatiekeren onder ons en daarbij zitten inmiddels ook een groeiend aantal turbo's. naar mijn mening puur toeval dat het nu allemaal turbo's zijn die naar JAF gaan.

en voor het hele gedoe over beter voelen dan de rest... no way! respect aan iedereen die zelf lekker bezig is met de auto. zelf ook begonnen met een knipperlichtje en een grilletje en niet iedereen (lees: de meesten niet) heeft het budget om het groots aan te pakken.
zelf inmiddels ook al ruim 4 jaar bezig voordat ik op dit punt was :)
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Alex

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 6330
Re: JAF
« Reactie #113 Gepost op: augustus 30, 2009, 22:07:36 »
NJa, wat ik ook gezegd heb, ik wens jullie allemaal wel veel plezier toe :) Ik voelde me zelf niet buitengesloten, alleen door het cbr  :mad:
EP71 2E-TELU

Offline joris

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4491
  • POSTERT
Re: JAF
« Reactie #114 Gepost op: augustus 31, 2009, 13:47:52 »
Citaat van: "RicoW"
en een Joris met een postert kit is ook een mooie die er goed bij gepast had,

Dank je :D, ik zou er graag heen willen gaan, heb ik ook laten blijken maar is toch voor mij te ver weg helaas.[/color]
Groeten Joris

###BLACK PEARL###

Offline Lou-E

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 6313
  • YELLOW BASTARD
    • http://lou-e.hyves.nl
Re: JAF
« Reactie #115 Gepost op: augustus 31, 2009, 19:59:57 »
en toch vind ik slet 2 met de groene hippe striping en af bladderende blanke lak
het meest showwaardige van allemaal  :D

Snelheids stickers EN ratlook in één !  :shades:

Beat that mofo's !  :P
Ontlasting is de naam voor de onverteerbare resten van het voedsel die met geregelde tussenpozen als uitwerpselen via de anus (aars) naar buiten komen

Offline Red Canon

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 365
Re: JAF
« Reactie #116 Gepost op: september 01, 2009, 00:33:29 »
ik wou er ook heen.
dus zet mij maar bij heet lijstje
 :D

Anonymous

  • Gast
Re: JAF
« Reactie #117 Gepost op: september 01, 2009, 05:21:14 »
1. KevinK -> Bevestigd
2. Ronald -> Bevestigd
3. RicoW -> Bevestigd
4. Evil Twin -> Bevestigd
5. klayven -> Bevestigd
6. Klayven -> Bevestigd
7. Klayven -> Bevestigd
8. Michel_M -> Bevestigd
9. Rage -> Bevestigd
10. gli starlet 4efte -> Bevestigd
11. Kees -> Bevestigd
12. Red Cannon -> Bevestig dit nog ff!

dit is dus het definitieve lijstje! ik kan geen kaartjes meer bestellen en het reserve plekje is nu ingevuld door Red Cannon...
ik wil nog even bevestiging van hem, zo gauw ik die heb zijn we compleet :)

Offline Sebastiaan

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1497
Re: JAF
« Reactie #118 Gepost op: september 01, 2009, 11:37:32 »
Misschien een beetje overbodig om te zeggen, maar ik ga wel naar het JAF (hoef mij auto echt niet op het paddock  :P ) en wil graag jullie auto's een keer in het echt zien. Misschien nog wat mensen ontmoeten.

Trouwens ook leuk dat er Starlets vertegenwoordigd zijn  ^O^
1994 Toyota Starlet GT Turbo (E-EP82-AGMQY)

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: JAF
« Reactie #119 Gepost op: september 01, 2009, 11:52:11 »
is niet overbodig om te zeggen.

we zien je daar!
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Red Canon

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 365
Re: JAF
« Reactie #120 Gepost op: september 01, 2009, 17:01:03 »
bevestig bij deze  ^O^ ben erbij

Anonymous

  • Gast
Re: JAF
« Reactie #121 Gepost op: september 01, 2009, 19:58:21 »
1. RicoW -> Bevestigd
2. Ronald -> Bevestigd
3. KevinK -> Bevestigd
4. Evil Twin -> Bevestigd
5. Evil Twin -> Bevestigd
6. Klayven -> Bevestigd
7. Klayven -> Bevestigd
8. Michel_M -> Bevestigd
9. Rage -> Bevestigd
10. gli starlet 4efte -> Bevestigd
11. Kees -> Bevestigd
12. Red Cannon -> Bevestigd

dit is dus het definitieve lijstje! ik kan geen kaartjes meer bestellen...
mooi rijtje al zeg ik het zelf :)

Offline Ronald

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 18107
  • RHD EP82 GTT
Re: JAF
« Reactie #122 Gepost op: september 01, 2009, 20:20:26 »
1. Ronald -> Bevestigd
2. RicoW -> Bevestigd
3. KevinK -> Bevestigd
4. Evil Twin -> Bevestigd
5. Evil Twin -> Bevestigd
6. Klayven -> Bevestigd
7. Klayven -> Bevestigd
8. Michel_M -> Bevestigd
9. Rage -> Bevestigd
10. gli starlet 4efte -> Bevestigd
11. Kees -> Bevestigd
12. Red Cannon -> Bevestigd

Zo klopt ie weer :hypocriet:

Ronald.
'88 Corolla 1.6 XL, '91 Starlet 1.3 XLi, '94 GTT RHD, '97 Corolla 1.3 XLi
Heden: '09 Toyota Aygo 1.0, '98 Yamaha R1 1.0 & '06 BMW E91 325i

Anonymous

  • Gast
Re: JAF
« Reactie #123 Gepost op: september 01, 2009, 21:14:07 »
stront voorop zeggen ze toch wel eens  :hypocriet:

Offline KevinK

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4574
    • Vimeo
Re: JAF
« Reactie #124 Gepost op: september 02, 2009, 08:56:18 »
Hebben we nog wat spullen nodig? zoals een party tent oid?

Rico hoe laat ben jij van plan om te vertrekken?
HAVE: Lexus GS430
HAD: P9-Glanza-MX5-Corolla-WRX