Ik zeg gewoon houden dus
Nou wil ik niet iedereen moed in de schoenen schuiven.
Maar mensen die op een "Auto" meeting op de testbank (met rollen) geweest zijn moeten niet verwachten op de zelfde score uit te komen.
Verhaaltje van een vriend van mij :
Hij heeft een Honda Civic VTI.
Hij kon toen op een meeting op de testbank. Hij had toen een Cold air intake, Aftermarkte Header, Catback, Decat.
Hij ging op de bank met die specs. en kwam met 176pk van de bank af. dat was blok pk en had 156pk wiel pk.
Nou had die vanalles veranderd van Cold Air intake naar Short ram, Aftermakte header,catback, decat, Skunk Inlaat spruitstuk, andere injectoren, ECU gemapt op alles.
Toen kwam die uit op 173pk op het blok en 154pk op die wielen.
Dus hij had even 900euro uitgeven om er op achteruit te gaan in Pk's ?
Nee Pieter (van DP Engineering) heeft hem toen verteld wat het probleem is.
De Bank op de meetings zijn niet zo nauwkeurig als deze bank.
En op de Bank op de meetings krijg je ook slip tijdens de meting.
Dus wees op je hoede hiervoor
Dus heb geen hoge verwachtingen
En denk aan de nauwkeurigheid