Auteur Topic: idee voor meer overzicht in aangeboden topics  (gelezen 2833 keer)

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
idee voor meer overzicht in aangeboden topics
« Gepost op: april 23, 2008, 23:11:53 »
hey hey,

bij het afbreken van een starlet en het plaatsen van verkoop topics liep ik tegen een klein probleempje aan.

volgens de voorschriften moet de titel duidelijk zijn voor iedereen en in 1 oogopslag moet duidelijk zijn om wat voor onderdeel het gaat.

dus zoals ik nu gedaan heb met topics is goed: 4x schokbrekers p8

maar bij het afbreken blijkt dat ik vrij veel topics aanmaak van de verchillende onderdelen. gevolg: ik druk andere topics vrij vlot naar beneden en naar pagina 2.

de meesten kijken vaak niet verder dan de nieuwste pagina. dus dit is niet echt handig/eerlijk voor overige aanbieders.

mijn idee is eigenlijk vrij simpel.
we hebben nu meerdere topics per rubriek. zoals: motor, uitlaten, styling, interieur etc. etc.
maar we hebben slechts 1 verkoop topic.

is het een idee om in de aangeboden rubriek 3 sub rubrieken te maken? p7, p8 en p9 onderdelen. met daaronder een paar mappen: motor, onderstel/uitlaten, interieur, exterieur

wel zit ik te denken hoe het zou moeten met dingen die uitwisselbaar zijn zoals velgen, apart topic?

tis maar een idee trouwens, kijk maar of het goed/handig is, of deels bruikbaar.

groeten
martin
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
Re: idee voor meer overzicht in aangeboden topics
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2008, 23:19:31 »
mwa, het is maar voor een deel interesant. P9, P8 en P7 apart is wel interesant, maar verder onderverdelen niet. Ik kreeg trouwens wel een klacht van alle losse topic, en de vraag of er geen regel kon komen of je al je spullen in 1 topic kunt zetten onder bijv. de naam (alle losse P8 onderdelen) ofzo.

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: idee voor meer overzicht in aangeboden topics
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2008, 23:20:54 »
dat hadden we eerst en toen kregen we de problemen dat het onoverzichtelijk was. :)

vandaar dat ik dacht aan verder onderverdelen
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
Re: idee voor meer overzicht in aangeboden topics
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2008, 23:33:43 »
ja ok. maar hoeveel mensen slopen een starlet helemaal uit elkaar. Als je het nu gaat onderverdelen is het even handig voor jou sloopbakkie, maar voor de rest van de tijd maakt het het alleen maar lastiger.

Beter stop je alles van je sloopauto dus in 1 topic, en maakt daar een goede onderverdelen, (en werk je dus niet met het template want dat werkt dan niet)

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: idee voor meer overzicht in aangeboden topics
« Reactie #4 Gepost op: april 24, 2008, 07:32:09 »
ook prima :)

zal kijken of ik vandaag de boel even kan aanpassen naar 1 topic.
zodra dat klaar is meld ik wel even dat een zooi topics op slot en weg kunnen.
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom

Offline Rage

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 14309
  • keep on tuning.. bit by bit
    • my showroom
Re: idee voor meer overzicht in aangeboden topics
« Reactie #5 Gepost op: april 24, 2008, 08:07:09 »
is aangepast naar 1 topic,
de andere topics kunnen weg :)

zou ze meteen verwijderen i.p.v. op slot zetten. komen de andere verkoop topics ook weer naar voren
ep82 conversie vanaf een friend. teveel mods om op te noemen. check mijn showroom