Meetings & Events > Algemene meetings, evenementen & trackdays

Starletclub weer officieel

(1/12) > >>

J3r03n:
Graag willen we eens weten hoeveel mensen er nu echt interesse hebben om de club weer officieel te maken...

De kosten per lid zal ongeveer 25 euro zijn per jaar.

Wat je hiervoor krijgt:

- 4x per jaar meetings georganiseerd vanuit de club (basis word betaalt,extra's zijn voor eigen rekening)
- 4x per jaar een clubblad
- Een aanmeldingspresentj e (kentekenplaat houder/sticker)

- Eventuele andere extra dingen,  afhankelijk van hoeveel leden er komen.

De reden voor dit nieuwe topic is, dat we geen welles/nietes praktijken willen in dit topic, maar echt een beeld willen krijgen wie er eïnteresseerd zijn om mee te doen (begin niet gelijk met haalbaarheid en dergelijke, alle begin is moeilijk, dat weet iedereen).

Mocht je dus goede, relevante, maar bovendien serieuze ideeën hebben, PM dan naar Megaworld of schrijf een mailtje naar marius@weedpowered.com

Het gaat dus om je (serieuze) eerste reactie. Uit de uitkomst van de poll en de PM's kunnen we bepalen of het idee doorgezet gaat worden of niet.

Groeten, Jeroen en Marius.

mister_fix_it:
ik had al ja gestemd voor dat ik had gezien wat het kostte en wat ik er voor kreeg, ik ga er gewoon voor,

WAAR KAN IK HET GELD OVERMAKEN?! :D whahahha

mister_fix_it:
f#ck ik had niet eens gezien, dat er nog een optie op zat, waar je aan kon geven dat je wel mee wou helpen, ik had gewoon de eerste ja aangeklikt die ik tegenkwam, zo graag wil ik dat het weer een club word! :D. maar ik wil dus ook wel meehelpen, ik stel me wel open voor het ontvangen van het geld!

Stagttoyo:
Haha ik heb ook jah gestemd en ik denk dat iedereen zich open stelt voor geld  :P geintje ;)

Rage:
ben er ook helemaal voor :D naar welke rekening moet ik het overmaken?? :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie