Moderator Forum > Moderator

smileys

(1/4) > >>

kolkie:
Zoals in mijn onderschrift nog te lezen is hadden we er vroeger meer... ik mis 'm  :'(  ;) . Ik bedoel dan dus deze:  {:)}  maar dan in het groen en zonder die klappende handjes. Kan die nog terugkomen en - wat ik mij wel 'ns afvraag - kun je zelf ook met suggesties voor die dingen komen of zit je dan met copyright oid?

Anonymous:
het kan allemaal :)
maar destijds vonden bepaalde mensen de emoticons behoorlijk iritant, ik zelf heb er nooit problemen mee gehad vond ze behoorlijk leuk zelfs :)
er is toen ooit 10 minuten een poll geweest en daaruit bleek dat er meer mensen op tegen waren dan voor, hoewel dat in 10 minuten nooit over ge-oordeeld kan worden maar dat terzijde.
ik denk dat marius het al druk genoeg heeft en ik wil hem niet nog meer werk in handen geven ;)
pech emoticons weg!

Anonymous:

--- Citaat van: "RicoW" ---er is toen ooit 10 minuten een poll geweest en daaruit bleek dat er meer mensen op tegen waren dan voor, hoewel dat in 10 minuten nooit over ge-oordeeld kan worden maar dat terzijde.
--- Einde van citaat ---


Grappige was dat we wel 24 votes hadden in die 10 min :)

Anyways, die smiley zit niet in het pakket zelfs niet op het oude forum (waar ik een backup van heb) dus het lijkt me sterk dat hij er ooit standaard in gezeten heeft.

Kan hem er wel bij maken maar dan moet ik nog even zien onder welke tag ik hem hang :)

Anonymous:
Volgens mij heeft de tag :mrgreen: wel ooit gewerkt, ik kan me het haast niet voorstellen dat ik 'm er zomaar heb neergezet (en volgens mij deed ie het ooit ook).

Die poll heb ik nooit gezien, anders had ik wel voor gestemd. Bevorderd het inschatten van de ondertoon van een post 'nogal' (en dat is op het internet wel 'ns nodig).

kolkie:
Dat ben ik dus hierboven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie