Auteur Topic: Toyota Starlet P8 Xli Groen metallic  (gelezen 2788 keer)

Offline SkaBla

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 18115
    • Onderdelen lijst
Toyota Starlet P8 Xli Groen metallic
« Gepost op: juli 29, 2014, 14:38:25 »
Te koop aangeboden/gevraagd:
In zeer goede staat verkerende Toyota Starlet P8 Xli, in groen metallic. Deze auto is van mijn neef en die heeft er bijna 3 jaar mee gereden zonder problemen. Hij heeft toen een nieuwe distributieriem gehad (Nov 2011). Remmenblokken voorzijde zijn vervangen, en klauwen gangbaar gemaakt (vorig jaar). Verder een nieuwe ashoes bij de APK. Auto rijdt, remt, schakelt perfect.

Deze auto gaat over een paar dagen op marktplaats, maar voor die tijd wil ik hem graag hier aanbieden omdat ik zeker weet dat het een goede auto is. De kilometerstand is net over de 200.000km. Van binnen is de auto erg netjes. De buitenkant heeft vanwege zijn leeftijd hier en daar een plekje (zie foto's). De bumpers zijn ooit gespoten en worden dus niet vaal grijs.

De auto moet weg vanwege een auto van de zaak. Het enige bekende mankement aan de auto is (af en toe) een tikkende homokineet. Deze kan ik tegen kostprijs vervangen voor verkoop.

Staat onderdeel/product:
Zoals hierboven beschreven. Tegen 100 euro meerprijs nog een set stalen velgen met winterbanden.

Prijs en prijsvoorwaarde:
850 euro

Extra Info:

Net nieuwe APK tot 12-06-2015


Foto's:










Contact info:
PM, mail (skabla@gmail.com), whatsapp


Locatie:
Enschede


Verzenden & verzendvoorwaarde:
Ophalen
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)

Offline SkaBla

  • Admin
  • ******
  • Berichten: 18115
    • Onderdelen lijst
Re: Toyota Starlet P8 Xli Groen metallic
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2014, 09:38:25 »
Gereserveerd tot en met woensdag!
Zoek je onderdelen?! http://verkopers.marktplaats.nl/323591 Vraag mij voor je teveel betaald bij de garage! Tot wel 50% goedkoper. Ook montage :)