Auteur Topic: Verlaagd chassis met front-ARB en veerpootbruggen TEAB  (gelezen 2185 keer)

Offline R32td06

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 33
Verlaagd chassis met front-ARB en veerpootbruggen TEAB
« Gepost op: november 05, 2015, 21:53:52 »
Onderstaande template VOLLEDIG invullen. Niet volledig ingevulde topics worden niet goedgekeurd en direct verwijderd.

Te koop aangeboden/gevraagd:
Chassis rr-vn-22 geschorst. Onderdelen niet los te koop. Chassis moet gewoon weg.

Staat onderdeel/product:
Gebruikt!

Prijs en prijsvoorwaarde:
Vanaf 100 euro. De onderdelen komen van forummember: Framenummer. Voorwaarde is dat het chassis aanstaande dinsdag wordt overgeschreven en wordt weggesleept. Het wegslepen zal moeten gebeuren met een stang en niet met een sleepkabel ivm geen remvloeistof. Of je komt het chassis halen met een auto-ambulance of trailer.

Is het chassis volgende week dinsdag niet opgehaald door een forummember dan doneer ik het chassis incl onderdelen aan de eerste beste autosloop die ik kan vinden op woensdag.

Extra Info:
Onderdelen:
- TEIN verlaging rondom.
- TRD ARB
- Cusco voor en achter veerpootbrug.
- Schijfremmen achter. (krijg je erbij, zitter er nog niet op)
- Rechte achteras (deze was namelijk krom)
- Nieuwe remslangen achter
- Nieuwe handremkabels

Foto's:


Contact info:
Te bereiken via PB.

Locatie:
Gemeente Echt-Susteren

Verzenden & verzendvoorwaarde:
Ophalen. Dit weet ik zeker.
« Laatst bewerkt op: november 05, 2015, 22:59:32 door R32td06 »

Offline R32td06

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 33
Re: Verlaagd chassis met front-ARB en veerpootbruggen TEAB
« Reactie #1 Gepost op: november 10, 2015, 09:28:00 »
Alle geinteresseerden hebben mijn nummer per PB ontvangen. Vandaag ophalen gaat helaas niet lukken aangezien ik iemand moet verhuizen. De dag dat het kan worden opgehaald is volgende week ergens. Als er na foto's en info gegeven op whatsapp nog steeds interesse is van meerdere personen zal ik de auto verloten.