Diversen > Import

Shoppen in Japan via RSP

<< < (2/4) > >>

psycho aka elmo:
Dat zou een hoop schelen, want de verzendkosten maken het een duur grapje.
Vooral als het om onderdelen gaan die een hoog gewicht hebben.

Calavera:
dit is exact hoe ik ook werk. grote verschil zit in de zhipment mogelijkheid. er wordt geen container naar alleen nl verscheept vanwege een aantal items. dat zullen kuub kratten worden.
 voordeel is dat zij grotere dingen kunnen halen dan ik dat kan.
ik bereken daarentegen geen overslag/opslagkosten.

je lapg voor item, alle bank fees ( ja, je betaalt om geld over te maken), shipment binnen japan, verzend naar nl. mogeljjke inklaring etc komt voor jezelf.

zon bedrijf zal minder snel dingen te goedkoop op papier zetten ivm mogelijke trsnsport schade. ivm verzekering, sommige doen t gelukkig wel. maar dan is kans voor inklaring des te groter bij een hoge waarde.

ik dek die risico af door voor meerdere persinen te shippen en mogelijke kosten wordt shared naar waarde, dus ook al is der inklaring. dit dek ikzelf deels af met de prijzen waarvoor de spullen te koop staan....


maargoed, gezien der afgelopen jaar weinig tot geen interesse meer is, wat ook logisch is ivm crisis. gaat bovenstaande niet helemaal op. maar ik weet exact hoe zo'n bedrijf werkt. ik doe t al 5 jaar.

Rage:
ik heb menig onderdeel aan mijn auto te danken aan de service van Q imports :D

psycho aka elmo:
en hier nog een  ;D

shief:
eerlijk gezegd bestel ik ook liever via quoc, geen gezeur, geen gezeik alles word voor je geregeld.

maar ik begrijp et wel dat je die link met ons wil delen, tis een tip ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie