Auteur Topic: Intresse: ClubSpecials - 22 april 2007  (gelezen 18182 keer)

Offline Ronald

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 18107
  • RHD EP82 GTT
(Geen onderwerp)
« Reactie #75 Gepost op: januari 16, 2007, 14:25:29 »
Ticket
Banden
Remmen
Brandstof
------------ +
is wel geld

:P

Maar wel een keer leuk om te doen! Ik wacht het even af. :)

Ronald.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Ronald »
'88 Corolla 1.6 XL, '91 Starlet 1.3 XLi, '94 GTT RHD, '97 Corolla 1.3 XLi
Heden: '09 Toyota Aygo 1.0, '98 Yamaha R1 1.0 & '06 BMW E91 325i

kolkie

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #76 Gepost op: januari 19, 2007, 00:04:48 »
Vanaf hoeveel auto's krijg je een eigen heat? Zie het nl. tussen debiel veel snellere auto's (VTECs bv.) niet zo zitten (hele tijd dat geouwehoer dat je aan de kant moet - op de Ring rijd ik ook alleen als het heel rustig is).

Interesse is er wel, maar ik kan niks garanderen(!) Zit tegen die tijd ook met afstuderen, maar als dat voor de tijd is, of er wat ruimer na is het wel een leuke afleiding. En mijn zomerbanden waren al afgeschreven dus dan kunnen die rondjes circuit er ook nog wel bij. Maar lijkt me leuk om voor de verandering eens wat 2dimensionele ervaring op te doen - moet in theorie een makkie zijn na al die maagontzettende heuvels in de eifel  ;) .
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door kolkie »

Offline wienuh

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 1069
(Geen onderwerp)
« Reactie #77 Gepost op: januari 19, 2007, 12:29:09 »
Daar zit wat in! Als je de hele tijd meot schuiven voor snellere auto's kom je ook
niet aan racen toe.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door wienuh »

Offline Calavera

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 7171
  • RaceChinees
(Geen onderwerp)
« Reactie #78 Gepost op: januari 19, 2007, 18:53:57 »
jullie zitten volgens mij in een verkeerde topic te kalken...

Clubspecials mag je sowieso de baan op. Hoeveel, hoe of wat weet ik hier niets van.

Maar het vrijrijden geeft nu de mogelijkheid om als officiele club een heat te boeken/reserveren. En daarvoor dient het bestuur contact op te nemen met organisatie. info@vrijrijden.nl

(ik zie trouwes dat deze opmerking van de site verdwenen is, naja... doe een poging zou ik zeggen
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Calavera »
"...One lean, mean, Roest-machine..."

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #79 Gepost op: januari 19, 2007, 22:06:36 »
Citaat van: "kolkie"
Vanaf hoeveel auto's krijg je een eigen heat? Zie het nl. tussen debiel veel snellere auto's (VTECs bv.) niet zo zitten (hele tijd dat geouwehoer dat je aan de kant moet - op de Ring rijd ik ook alleen als het heel rustig is).

Interesse is er wel, maar ik kan niks garanderen(!) Zit tegen die tijd ook met afstuderen, maar als dat voor de tijd is, of er wat ruimer na is het wel een leuke afleiding. En mijn zomerbanden waren al afgeschreven dus dan kunnen die rondjes circuit er ook nog wel bij. Maar lijkt me leuk om voor de verandering eens wat 2dimensionele ervaring op te doen - moet in theorie een makkie zijn na al die maagontzettende heuvels in de eifel  ;) .


Bij Clubspecials heb je 2 verschillende klasses: de Toerklasse en de Sportklasse, waardoor je dus niet tussen supersnelle boys zit, of juist wel.  :P
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

kolkie

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #80 Gepost op: januari 21, 2007, 23:47:48 »
True, maar bij de hele snelle boys heb je het vaak al over mensen met evo's en dergelijke die een lage 2 minuten doen terwijl ik blij mag zijn met een 2.30 (inschattinkje). M.a.w. daar zit een heel scala tussen en met alle respect: de slet zeker niet bovenin dat scala  ;) .
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door kolkie »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #81 Gepost op: januari 22, 2007, 09:36:08 »
Ik snap je niet:

Evo, kitcars, RX8jes, supra's, etc =>  sportklasse
jij, clio, ford fiesta, volvo 440, golfje, etc =>  toerklasse

En ja, er zullen altijd mensen zijn die sneller zijn dan, maar dat moet je dan maar goedmaken in de bochten.
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

Offline Calavera

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 7171
  • RaceChinees
(Geen onderwerp)
« Reactie #82 Gepost op: januari 22, 2007, 18:50:14 »
Citaat van: "kolkie"
True, maar bij de hele snelle boys heb je het vaak al over mensen met evo's en dergelijke die een lage 2 minuten doen terwijl ik blij mag zijn met een 2.30 (inschattinkje). M.a.w. daar zit een heel scala tussen en met alle respect: de slet zeker niet bovenin dat scala  ;) .


2:30 is een scherpe tijd als ik zeggen mag... Het is altijd druk op de baan. Tis iig niet makkelijk om het met een volle baan te halen.
Kostte mij enige heats om met straat banden de 2:30 te halen. Met slicks zit ik rondom de 2:23-2:25 als er geen toeristen op de baan zit :P

Als er op de 17e van feb gewoon wat mensen komen toeren... dan weet je daarna hoe of wat... Niet voor de tijd, maar gewoon voor de lol.

ach... en je moest is weten hoeveel circuit/race bmw 325's in de toer meerijden. Heel veel snelle auto's rijden standaard in de toer mee... Beetje jammer :P
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Calavera »
"...One lean, mean, Roest-machine..."

kolkie

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #83 Gepost op: januari 22, 2007, 19:52:10 »
Citaat van: "Rodger Jason"
Ik snap je niet:

Evo, kitcars, RX8jes, supra's, etc =>  sportklasse
jij, clio, ford fiesta, volvo 440, golfje, etc =>  toerklasse

En ja, er zullen altijd mensen zijn die sneller zijn dan, maar dat moet je dan maar goedmaken in de bochten.


Ik denk dat je het verschil in snelheid tussen een auto die 2.10 (toerklasse) en 2.30+ (wij, ook in de toerklasse) onderschat  :) .
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door kolkie »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #84 Gepost op: januari 22, 2007, 21:34:20 »
Oh, das dan mijn fout. Dacht dat ze dat wel aardig verdeelden...  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »