Auteur Topic: auto maxxxxx 2007  (gelezen 10760 keer)

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #25 Gepost op: juli 28, 2007, 19:43:20 »
ook saai dat we niet al die meetings afgaan

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #26 Gepost op: juli 28, 2007, 19:49:34 »
tis dat ik mijn eigen club heb waar genoeg tijd in gaat zitten anders regelde ik dat wel hoor. je kunt evt wel een balletje opgooien naar een der moderatoren en het voorstellen.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #27 Gepost op: juli 28, 2007, 22:09:31 »
Is best zonde dat de starletclub dat niet heeft... gaat idd erg veel tijd in dat soort dingen zitten om meetings etc te regelen.. ;)

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #28 Gepost op: juli 28, 2007, 22:12:18 »
jah maar je ken ook van te voren regelen als je ergens heen gaat vragen wie gaat en dan verzamelen vlakbij het terein en dan gezamelijk het terein op rijden waar de meeting gehouden woord

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #29 Gepost op: juli 28, 2007, 22:30:48 »
dat moet dan toch wel geruime tijd vantevoren geregeld worden.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #30 Gepost op: juli 28, 2007, 22:33:47 »
@ Low Starlet: Zou kunnen, maar als je echt als club op een evenement van automaxx wilt staan, zal je toch ook dingen met automaxx moeten regelen ;) Daarnaast zitten er aan automaxx evenementen wel bepaalde regels...

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #31 Gepost op: juli 28, 2007, 22:52:33 »
JEP
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #32 Gepost op: juli 30, 2007, 20:14:22 »
maar zat te lezen bij automaxx dat je paddock kaarten ter plaatsen ken halen daar ?

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #33 Gepost op: juli 30, 2007, 20:28:27 »
o dat zou best kunnen als er nog over zijn.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #34 Gepost op: juli 31, 2007, 22:17:31 »
Dat is volgens mij alleen als je aan 1 of andere wedstrijd deel wilt nemen. (zoals ik het lees op de automaxx site dan).

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #35 Gepost op: augustus 01, 2007, 19:05:24 »
De starletclub als club, bestaat officieel helemaal niet. Er is dus alles mogelijk, maar veel zul je zelf moeten doen. Wil je dat anderen het voor je gaan doen, dan staat daar inschrijfgeld tegenover waar we als ¨crew¨ geen zin in hebben. Puur omdat als een lid 20 euro betaald, hij ook verwacht dat ie daar elke cent van terugziet. Onbegonnen werk dus. Vooralsnog zijn er geen voordelen om officieel te worden. Wil je iets doen of organiseren, DOE het gewoon en ga niet wachten tot een ander het doet, want dat gebeurd niet.

Laatst zij er meetings door andere mensen georganiseerd dan de ¨crew¨ en dat werkt ook prima. Ieder heeft zo zn aandeel in de ¨club¨.

Sorry voor het ¨offtopic¨

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #36 Gepost op: augustus 01, 2007, 19:36:05 »
jah net als dat lijsje van c day zeker kwam ook niemand opdagen  ;)

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #37 Gepost op: augustus 04, 2007, 19:16:07 »
Dat blijf je toch houden, ook al regel je het nog zo goed van te voren, er zijn er altijd die op het laatste moment afhaken ;) als je dan b.v naar een automaxx evenement gaat en je geeft 5 auto's op en je staat er met 4, zijn dat minpunten voor jou club... ;)

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #38 Gepost op: augustus 04, 2007, 21:52:39 »
Minpunten LOL. Alsof iemand er altijd maar voor kiest om gewoon maar lekker in bed te blijven liggen ofzo.

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #39 Gepost op: augustus 05, 2007, 06:48:55 »
Dat kun je nu wel zeggen maar het werkt voor automaxx wel zo. als je bijv 10 auto's opgeeft en er maar met 5 komt opdagen, dat wordt dat echt wel genoteerd. en geloof het of niet er zijn altijd mensen wat verstek laten gaan op de laatste minuut.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #40 Gepost op: augustus 05, 2007, 10:29:56 »
Citaat van: "Rodger Jason"
Minpunten LOL. Alsof iemand er altijd maar voor kiest om gewoon maar lekker in bed te blijven liggen ofzo.

Dat zeg ik toch niet?... mensen kunnen verhinderd zijn door allerlei dingen. (daarom is het makkelijk om een reserve lijst te hebben, voor als iemand af haakt...)
Daarnaast heb ik zelf deze evenementen georganiseerd voor een club (Jaf en automaxx summer edition) dus weet wat de regels zijn van automaxx en wat er bij komt kijken... ;)
En ook onderling tussen leden blijf je vaak gezeik houden van: ja maar waarom mag hij er wel staan en ik niet?... tis nooit goed de keuze's die je maakt, voelen er zich altijd een paar voor de kop gestoten...

Offline Sebastiaan84

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 3263
  • Former EP81 Si Whiteline driver
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #41 Gepost op: augustus 05, 2007, 20:40:21 »
wel ff offtopic maar ik lees de hele discussie zo even een beetje. Merk dat een aantal mensen zoiets heeft van we moeten een meetingteam opzetten ofzo.

Leute gewooon doen dan, wie zich geroepen voelt moet het doen. Ik heb de meeting afgelopen mei bij Strand Horst gedaan(niet dat het veel voorstelde) dus ik zou zo zeggen KAtja, ga een e-team beginnen ;)
Past: EP81 Si A.K.A Red Evil, AE111 G6 Zenki, T22 Avensis Station Kouki

Current: Volvo V50 2.4i Geartronic Summum full options MY2005

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #42 Gepost op: augustus 05, 2007, 20:44:54 »
hahaha grapjas, die tijd heb ik gehad ;)
Probeerde alleen duidelijk te maken dat het niet zo simpel is als dat sommige denken qua automaxx evenementen ;) Verder bedoelde ik er niks mee...

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #43 Gepost op: augustus 06, 2007, 08:05:17 »
automaxx was geslaagd. ik heb op film hoe mark van de wal in de p7 van klayven een skyline bijhoudt. ik ga proberen dat te capturen vandaag en online te knallen.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #44 Gepost op: augustus 06, 2007, 08:11:21 »
Citaat van: "katja"
hahaha grapjas, die tijd heb ik gehad ;)

?? Is daar een grens voor dan of heb je er al zoveel georganiseerd dat je niet meer wilt?  

Wat die punten betreft, ik vind dat echt Dikke Vette onzin. Je straft dan een groep, terwijl een individu de "oorzaak" is. En dat, terwijl die individu gewoon heel goede redenen kan hebben om niet te kunnen komen. Zo krijg je wel "gezeik" onderling ja.

Zelfde als dat iemand hier keihard elke dag offtopic gaat en ik jullie allemaal een week ban geef. Wordt het daar beter van? Nee..... tuurlijk niet!

@luc: DUUUURT LAAAANG ... (vette shit!)

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #45 Gepost op: augustus 06, 2007, 09:18:44 »
Citaat van: "Rodger Jason"
Citaat van: "katja"
hahaha grapjas, die tijd heb ik gehad ;)

?? Is daar een grens voor dan of heb je er al zoveel georganiseerd dat je niet meer wilt?  

Voor ccnl heb ik 3 jaar lang de meetings gecoördineerd en georganiseerd. 10 per jaar. Naast die meetings deed ik dan ook automaxx. Full-speed deed ik niet, maar was wel het hele weekend aanwezig om te helpen. Toppunt om te organiseren was toch wel C'day 2005 op het midland circuit.

Sinds begin dit jaar doe ik niks meer voor ccnl. Door bepaalde omstandigheden lag daar mijn grens... ;)

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #46 Gepost op: augustus 06, 2007, 10:42:42 »
Zo, das een beste lijst! Dan ben je er op gegeven moment wel klaar mee ja.  :)

Heb een x aantal meetings voor SCH georganiseerd en de laatste Clubspecials, waardoor 13 man lekker rondjes aan t knallen was. Erg leuk om te regelen, maar wat een ge-PIEP af en toe... iedereen is altijd zo ongeduldig.

Offline Sebastiaan84

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 3263
  • Former EP81 Si Whiteline driver
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #47 Gepost op: augustus 06, 2007, 16:58:13 »
@ Luca

Ben benieuwd joh :)

[offtopic]
@ Rogier

Ik ben met je eens dat er altijd mensen zijn die zeuren, hoe goed je je best doet nooit is 100% van de mensen tevreden. En jah laat de mensen die zeuren gewoon zelf eens iets organiseren dan zien ze wel dat het ook niet altijd even snel en makkelijk gaat.
Clubspecials bv was petje af voor jou zeker weten ;)

Denk dat er binnen SCH niet mensen zijn die als vaste meeting organisatie willen fungeren, maar misschien toch eens leuk om te kijken of er animo voor is.
[/offtopic]
Past: EP81 Si A.K.A Red Evil, AE111 G6 Zenki, T22 Avensis Station Kouki

Current: Volvo V50 2.4i Geartronic Summum full options MY2005

Anonymous

  • Gast
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #48 Gepost op: augustus 06, 2007, 19:28:15 »
Meetings regelen is zeker leuk om te doen. Zeker als je op de dag zelf ziet dat andere genieten van iets wat jij geregeld hebt, of waar je aan mee geholpen hebt.

Alleen vaak daarna beginnen ze.. dit had je zo moeten doen, dat had misschien beter zus gekund.. tsja en als je dan zegt dan regel jij het de volgende keer, dan zie je ze niet meer!

Het is zo makkelijk om te zeggen hoe het moet, maar het doen is voor sommige vaak het probleem..

Bij sommige meetings komt er zoveel meer bij kijken.. b.v C'day 2005 op het midland circuit.. daar komt zo ontzettend veel bij kijken, dat regel je niet binnen een week, daar doe je maanden over.. het is niet even 1 belletje naar het circuit toe..

Ook vergeten mensen vaak dat het "vrijwilligers" werk is, en dat de mensen die het doen ook vaak nog een fulltime baan hebben..

En ja soms mis ik het zeker wel, maar als je naast je fulltime baan alleen maar bezig bent met een club (deed namelijk ook nog het clubblad maken) dan houd het een keertje op..

En piepende mensen heb je altijd en overal.. ;)

Offline Luc

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4281
  • New memories are made today,tomorrow,toyota
Re: auto maxxxxx 2007
« Reactie #49 Gepost op: augustus 06, 2007, 20:08:14 »
Daarom ben ik ook gestart met toyota club zuid limburg.

Vondt het zo leuk dat ik het niet leuk vondt om alleen maar ergens heen te gaan zonder dingen te hoeven regelen.

dus vanaf mei is tczl een feit. begint aardig te draaien moet ik zeggen.
Daily driver Mazda 626 wagon 1999
----> Project Starlet EP71<------