Meetings & Events > Starlet Club Holland meetings

Meetings 2016

<< < (5/6) > >>

86EP70white:
Ik woon in de buurt van Groenlo, wat ongeveer 40 minuten rijden van Enschede is.

Doordeweeks komt mij het beste uit, ben momenteel veel thuis door een beetje studievertraging (a.k.a. aan-de-auto-beun-tijd)... Werk in de weekenden als chauffeur voor de Ikea (in Hengelo). Kom dan ook wel in de buurt van Almelo/Enschede/Hengelo en zelfs Hellendoorn onlangs, maar helaas niet met de Starlet! 

Roep maar iets van een datum/tijd, dan zal ik ervoor zorgen dat de koffie klaar staat (je bent daarnaast altijd vrij om even gezellig aan te komen natuurlijk!).

Trouwens, sinds kort in bezit van een P7 vraagbaak (dankzij een lieve vriendin), dus als iemand die nog eens in wil zien... ;)

richardsvm:
als het in Groenlo is kom ik ook wel even

nizami:

--- Citaat van: elektro_freakz op januari 28, 2016, 23:44:09 ---Zou best een keertje een limburg meeting willen doen, en wil er best een stukje voor rijden. Ik meen dat er al een paar keer in het noorden meetings zijn geweest. Maar meestal is het voor de mensen te ver rijden. In iedergeval, das tot nu toe mijn ervaring ermee

--- Einde van citaat ---

Ja dat lijkt me ook een strak plan

Acronox:

--- Citaat van: 86EP70white op september 20, 2016, 23:02:26 ---Ik woon in de buurt van Groenlo, wat ongeveer 40 minuten rijden van Enschede is.

Doordeweeks komt mij het beste uit, ben momenteel veel thuis door een beetje studievertraging (a.k.a. aan-de-auto-beun-tijd)... Werk in de weekenden als chauffeur voor de Ikea (in Hengelo). Kom dan ook wel in de buurt van Almelo/Enschede/Hengelo en zelfs Hellendoorn onlangs, maar helaas niet met de Starlet! 

Roep maar iets van een datum/tijd, dan zal ik ervoor zorgen dat de koffie klaar staat (je bent daarnaast altijd vrij om even gezellig aan te komen natuurlijk!).

Trouwens, sinds kort in bezit van een P7 vraagbaak (dankzij een lieve vriendin), dus als iemand die nog eens in wil zien... ;)

--- Einde van citaat ---

Dus wanneer gaan we dit een keer doen?

j0hann3s:
Iemand moet gewoon datum prikken.

Nieuw topic aanmaken, datum wanneer het is. Waar het is, en van hoe laat tot hoe laat.

't is niet moeilijk, maar wordt gewoon niet gedaan. + grote kans dat opkomst laag is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie