Auteur Topic: P6 5 deurs te koop in Duitsland (dus niet die van mij)  (gelezen 3498 keer)

Offline Rolly

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 426
  • Toyo Rolly
P6 5 deurs te koop in Duitsland (dus niet die van mij)
« Gepost op: januari 20, 2013, 12:19:33 »
Te koop aangeboden:
Toyota Starlet KP6 1.0 DL 5 deurs

Staat onderdeel/product:
Ziet er nog heel goed uit. Heeft wel kleine deukjes maar is ook 33 jaar oud.


Prijs en prijsvoorwaarde:
In de advertentie staat € 2800,00. Persoonlijk, als er verder geen roest an is een redelijke prijs.

Extra Info:
Geen

Foto's:











Contact info:
De auto vind je op deze site:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/toyota-starlet-kronberg/173271082.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.m akeId=24100&makeModelVariant1.m odelId=32&makeModelVariant1.s earchInFreetext=false&makeModelVariant2.s earchInFreetext=false&makeModelVariant3.s earchInFreetext=false&makeModelVariantExc lusion1.searchInFre etext=false&maxFirstRegistratio nDate=1990-12-31&ambitCountry=DE&zipcode=66740&zipcodeRadius=200&negativeFeatures=EXPORT

Hier staan ook de contactgegevens.

Als iemand serieus interesse heeft en wil de auto bekijken, kan ik mijn cotacten in Duitsland even laten checken, hoe de auto is. Er zal wel iemand in de buurt wonen, die dit even wil doen.


Locatie:

61476 kronberg, Deutschland

Verzenden & verzendvoorwaarde:

Afhalen lijkt me het gemakkelijkste  ;)

Greetings,
Rolly

Offline Rolly

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 426
  • Toyo Rolly
Re: P6 5 deurs te koop in Duitsland (dus niet die van mij)
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2013, 22:49:25 »
Een goede kennis woont dus in de buurt.Heeft me net gemaild en gezegd, dat de Starlet werkelijk in goede staat is. Hij had hem een keer zien staan. Doe er je voordeel mee.
Greetings,
Rolly