Auteur Topic: Winterbanden te koop aangeboden!  (gelezen 2153 keer)

Offline Supre1

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 35
Winterbanden te koop aangeboden!
« Gepost op: maart 07, 2013, 12:07:28 »
Onderstaande template VOLLEDIG invullen. Niet volledig ingevulde topics worden niet goedgekeurd en direct verwijderd.

Te koop aangeboden:

Hierbij wil ik mijn Winterbanden verkopen. Ik heb mijn winterbanden 2 jaar gehad, waarvan ik er 1 jaar op gereden heb. ( Alleen de winter periode dan ).
Ze zijn verder in goede staat en klaar om direct gemonteerd te worden. De banden zijn uit gebalanceerd en kunnen er dus direct onder.

De maat van de banden is als volgt: 165/70 R13 79T.
Ze hebben ook onder mijn oude Toyota Starlet gezeten p8. Dus mocht je er 1 hebben is dat zo te monteren!

Ik doe de winterbanden weg omdat ik mijn starlet heb verkocht.... :( helaas maar waar!

Staat onderdeel/product:
De staat van het product is goed, ze zijn wel gebruikt maar er zit nog meer dan genoeg profiel op! minimaal 5mm profiel rondom.

Prijs en prijsvoorwaarde:
80 euro

Extra Info:
Ze staan bij mij in de schuur ik wil er graag van af en aangezien er weer een koude periode aan komt, kan jij ze misschien wel goed gebruiken?

Foto's:


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Contact info:

Email kan altijd. Je mag op de site wat achter laten. Maar bellen is natuurlijk het snelste.
Je kan mij bereiken op: 06-46809090

Locatie:
Ik woon in zoetermeer ( Zuid-Holland )

Verzenden & verzendvoorwaarde:
Het lijkt me makkelijk als je ze komt halen of afspreken onderweg. Verzenden is geen optie!

« Laatst bewerkt op: april 02, 2013, 13:42:34 door Supre1 »

Offline Supre1

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 35
Re: Winterbanden te koop aangeboden!
« Reactie #1 Gepost op: maart 14, 2013, 12:10:58 »
ow vergeten erbij te zetten ;)
Het zijn banden + velgen!

Offline Supre1

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 35
Re: Winterbanden te koop aangeboden! (Moeten snel weg)!
« Reactie #2 Gepost op: april 02, 2013, 13:41:17 »
Hopelijk iemand intresse ze liggen een beetje erg in de weg en moeten het liefste snel weg!

Voor 80 euro mag je ze gelijk komen ophalen ;)