Auteur Topic: Meeting Zondag 28 Mei in Strand Horst  (gelezen 89025 keer)

J3r03n

  • Gast
Meeting Zondag 28 Mei in Strand Horst
« Gepost op: maart 27, 2006, 12:06:20 »
Mensen die tot nu toe komen

1. Jeroen
2. Rodger Jason
3. Massive
4. Robin?
5. RicoW
6. Startech
7. BigRed
8. EKT
9. Red Hot P8 Power
10. Mikey
11. Alex000NL
12. Super 5 Devil?
13. mister_Fix_it
14. pillow
15. edstarlet
16. Eradicate
17. ScarFaced
18. MegaWorld - onder voorbehoud van texel meeting eindig tijd
19. Silver Bullit
20. Rientieh
21. Ronald?
22. Red Alert
23. Frank
24. Klayven
25. Roelof (?)
26. Flupland Mr2
27. M.Bas ?
28. KevinK


Meetinglokatie:
Strand-Horst
Palmbosweg 20
3853LB Ermelo

UPDATE: de meeting is 28 MEI, start om 13.00 en is in STRAND HORST

Ruwe reistijden:

Maastricht : 2 u
groningen : 1 u 30 m
Tilburg : 1 u 30 m
Eindhoven : 1u 25 m
Uden : 1u 10 m
Rotterdam : 1u 05 m
Nijmegen : 1u
Arnhem : 50 m
Amsterdam : 50 m
Utrecht : 34 m
Zwolle : 30 m


De BBQ gaat niet door omdat het niet toegestaan is om te barbequen op een openbare gelegenheid. Aangezien het niet veel zin heeft om nu nog een plek op te zoeken waar het wel mag.. laten we dit nog even wachten tot na de ITT.

********************************************************
Sinds het succes van Veenendaal gaan we gewoon met plannen, want het blijkt dat hoe verder van te voren we het plannen, hoe beter het uitkomt.

Mikey had het idee om ergens bij 's Hertogenbosch te gaan meeten bij een BK, en vervolgens poolen met ze allen... Mij lijkt het persoonlijk leuk om bij een meer te meeten waar BBQ'en mogelijk is..

Voorstellen mensen?? Qua data lijken deze 2 data het makkelijkst, maar er is overleg mogelijk.
« Laatst bewerkt op: mei 05, 2006, 14:29:34 door J3r03n »

massive

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: maart 27, 2006, 12:07:51 »
BBQ lijkt me erg leuk, ik kan nog wel aan zo'n grote gasbbq komen van de slager om de hoek, kunnen we daar ook vlees regelen.(Zitten uiteraard wel kosten aan verbonden)

datums kan ik denk ik allebei wel vrijmaken
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door massive »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: maart 27, 2006, 12:16:47 »
BBQ is gewoon nog VETTER!! Das helemaal gezellig man! Lekker kaaien.

Denk dat je het simpel moet houden. Inderdaad een plek regelen en BBQ's (dat zijn de kosten niet en DIE kosten kan je splitten door de mensen die WEL (hè Fluplanders...) komen. Het vlees/drinken kan het volk dan zelf meenemen...

Maar goed, een leuke locatie is wel belangrijk. Een plas heeft wel meer sfeer moet ik zeggen. Ff hengeltje uitgooien...  :P  Maar goed, er zijn zat mooie lokaties... Ik zou zeggen: Overtuig iedereen met je locatie!! Foto's zijn welkom!
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

J3r03n

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: maart 27, 2006, 12:20:51 »
Ik zal eens naar die meetingplek rijden waar de vroegere starletclub ook al eens gemeet heeft, dat was in de buurt van de meern geloof ik.. en anders nodig ik de ooster-clubbers eens uit om te kijken of daar iets te doen is qua meer&BBQ.. het oosten is nog niet aan de beurt geweest (noorden en westen trouwens ook nog niet..)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door J3r03n »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #4 Gepost op: maart 27, 2006, 12:37:22 »
Denk dat je ook moet kijken waar de meesten vandaan komen. Vind het heel schappelijk om richting Hendrik te gaan meeten, maar dan kunnen we hem beter wat benzine-geld lappen en de andere 30 man minder laten rijden...
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

Offline Patrick

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 4776
(Geen onderwerp)
« Reactie #5 Gepost op: maart 27, 2006, 12:38:03 »
Citaat van: "Rodger Jason"
BBQ is gewoon nog VETTER!! Das helemaal gezellig man! Lekker kaaien.

Denk dat je het simpel moet houden. Inderdaad een plek regelen en BBQ's (dat zijn de kosten niet en DIE kosten kan je splitten door de mensen die WEL (hè Fluplanders...) komen. Het vlees/drinken kan het volk dan zelf meenemen...

Maar goed, een leuke locatie is wel belangrijk. Een plas heeft wel meer sfeer moet ik zeggen. Ff hengeltje uitgooien...  :P  Maar goed, er zijn zat mooie lokaties... Ik zou zeggen: Overtuig iedereen met je locatie!! Foto's zijn welkom!


hey kan er nix aan doen heb van het begin af aangezegd dat ik met die flupslut mee zou rijden!  ;)

duss
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Patrick »

Offline startech

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5305
(Geen onderwerp)
« Reactie #6 Gepost op: maart 27, 2006, 12:42:10 »
vind het vanzelfsprekend weer een goed idee, die data moek ook nog wel kunnen regelen (al is 11 juni mn zus jarig).

Weet alleen niet of poolen een goed idee is voor een meeting (hoe leuk t ook is), omdat je dat met zn 2en doet in principe. ga nog wel s over nadenken hoe en wat dan wel.

@ RJ: is er niet een keer in een ander topic een kaart van nl geweest met woonplaatsen van members??
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door startech »
 NOT your average white Slet

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #7 Gepost op: maart 27, 2006, 12:43:39 »
ja klopt, ik zoek m ff op..

Edit: Moeten m anders ff updaten...  :P

« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

massive

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #8 Gepost op: maart 27, 2006, 12:49:37 »
Als iedereen nou eventjes wat plaatjes bij hem in de buurt toont, kunnen er misschien 1tje kiezen, ik zal wel beginnen.

Nieuwegein - put van weber/ nederheindse plassen

« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door massive »

kolkie

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #9 Gepost op: maart 27, 2006, 13:23:41 »
Even ter korte info: ik woon niet zo heel ver bij skabla weg, evenals Rientieh en rientiehs broer. Dit om even een eerlijke vergelijking te krijgen  ;)  (ik kon gisteren niet en daarbij vond ik het een 'behoorlijk' stuk rijden voor een partijtje bowlen - mocht er hier in het oosten een meeting komen dan ben ik daar wel bij).
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door kolkie »

J3r03n

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #10 Gepost op: maart 27, 2006, 13:32:38 »
Tsja om de afstand moet je het niet doen, de ITT is ook elk jaar weer in venlo, en dat is voor mij en marius ook een flink stuk rijden. Als de meeting in het oosten zou plaatsvinden, zou het voor jou en pim en rientieh misschien makkelijk zijn, maar de mensen die vanuit het zuiden moeten komen is het dan ook weer een heel stuk rijden.

Laten we over de afstand per clublid dus maar niet discussieren, je komt wel, of je komt niet. Het is aan jezelf of je het waard vind om " zon stuk"  te rijden voor een "potje bowlen".

Maar goed, de discussie over de plek staat natuurlijk nog open, suggesties zijn welkom. Ik heb nu ff geen tijd, maar van de week zal ik even die plaatjes opzoeken. Mocht er uiteindelijk een goede plek zijn gevonden, dan gaan we knopen doorhakken ;)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door J3r03n »

Evil Genius

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #11 Gepost op: maart 27, 2006, 13:36:17 »
Citaat van: "kolkie"
Even ter korte info: ik woon niet zo heel ver bij skabla weg, evenals Rientieh en rientiehs broer. Dit om even een eerlijke vergelijking te krijgen  ;)  (ik kon gisteren niet en daarbij vond ik het een 'behoorlijk' stuk rijden voor een partijtje bowlen - mocht er hier in het oosten een meeting komen dan ben ik daar wel bij).


Och soms moet het gewoon, ik kom zelf uit Roodeschool en ik ben de vorige keer ook naar Uden gereden. Nou dat is een tyfus end.
« Laatst bewerkt op: maart 27, 2006, 13:44:22 door Evil Genius »

Mikey

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #12 Gepost op: maart 27, 2006, 13:43:13 »
Bij utrecht is denk ik het beste, ongeveer midden Nederland.
Gunstigeste voor de meeste. ^O^
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Mikey »

Mikey

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #13 Gepost op: maart 27, 2006, 13:51:42 »
Poolen is ook best relaxed in 's-Hertogenbosch plaats genoeg.
Er staan zon 25 pool tafels 3 a 4 biljards stuk of 8 a 10 snooker tafels.
Dus in principe zijn er genoeg tafels voor iedereen en 1 a 2 weken vooraf
reserveren is al goed dan zijn er genoeg tafels vrij. Er hoeft niet vooraf te betalen en als je de tafels gereserveerd hebt en je heb er als je er bent niet zo veel nodig doen ze niet moeilijk en hoef je deze niet te betalen!

Hoor het nog wel als jullie dit iets vinden zo niet ook dan!

Bij Zaltbommel (A2) achter de Shell ligt een hele grote parkeerplaats.
Parkeerplaats is dus achter de Shell, de Lucht en de Burger King dus voor eten hoeven we dan ook niet zorgen te maken.
Van die parkeerplaats tot aan het poolcentrum is ongeveer 15 a 20 min. rijden als je rustig rijd.
« Laatst bewerkt op: maart 27, 2006, 13:52:04 door Mikey »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #14 Gepost op: maart 27, 2006, 13:51:55 »
Citaat van: "kolkie"
Even ter korte info: ik woon niet zo heel ver bij skabla weg, evenals Rientieh en rientiehs broer. Dit om even een eerlijke vergelijking te krijgen  ;)  (ik kon gisteren niet en daarbij vond ik het een 'behoorlijk' stuk rijden voor een partijtje bowlen - mocht er hier in het oosten een meeting komen dan ben ik daar wel bij).


Ffies offtopic voor reactie:

Tsja, SkaBla was er gisteren wel en heeft een hele toffe meeting meegemaakt met een fantastische pot bowlen... Om maar niet te spreken over Evil G. die wederom de meeste km's heeft gemaakt. En gisteren ging het niet alleen om een "potje bowlen". Het was een aardig dagvullend programma met bowlen als toetje. Voor niets gaat de zon op. Tis meer welke prioriteiten je stelt....
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #15 Gepost op: maart 27, 2006, 15:57:49 »
zoww...ook ff een meninkje van mij :)
in et oosten zou idd erg makkelijk zijn...maar ja...das voor de rest idd een eindje rijden....lijkt mij dan et handugst dat je et beetje in et midden houdt....utrecht ofzo....of ja...weer in veenendaal mag natuurlijk ook...kmoet zondags toch weer naar ede rijden, ligt tr naast zow ongeveer :)
jammer dat ik afgelopen zondag nie kon....broer was half ziek...en ik had de nacht ervoor maar 1,5 uurtjes kunnen slapen door stappen en andere verplichtingen...du s dat werkt ook nie...dus kheb smiddags lekker liggen pitten terwijl jullie gezellie aan et meeten waren :(
naja...volgende keer beter :D

zowww...dit was weer mijn bullshit :D
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
(Geen onderwerp)
« Reactie #16 Gepost op: maart 27, 2006, 16:13:19 »
Er ligt achter mijn huis een ideale lokatie voor alle auto's en BBQ enz. GasBBQ heb ik ook staan, dus... :D

Denk ook is een keer aan Klak :P
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Red Hot »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #17 Gepost op: maart 27, 2006, 16:19:33 »
Ja, of we doen een Meeting in Berlijn, kan Corn ook komen. Whahahaa..

Schiet ff een foto Gijs... MAAK ONS GEK!!  :D

Edit: Regel jij ff een groupbuy voor vlees?
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #18 Gepost op: maart 27, 2006, 16:25:30 »
bij deze meld ik me vast aan! :P
ik had misschien ook nog een optie aangezien jullie bezig zijn met een BBQ aan een meer oid; De Galderse meren


Citaat
De Galderse Meren is een gebied van recreatieplassen ten zuiden van Breda. Tussen de twee plassen loopt de A58. De grootste plas ligt ten zuiden van de snelweg, en deze is het oudste. Het is begin jaren '70 ontstaan als gevolg van zandwinning ten behoeve van de snelweg A16/E19 van Breda naar Antwerpen. In de jaren '80 is er nog zand gewonnen voor het deel van de A58 tussen knooppunt Sint Annabos en knooppunt Galder. Het is bedoeld om te zwemmen en te windsurfen. Het is genoemd naar het nabijgelegen dorp Galder. Tot eind jaren '70 werd er met speedboten gevaren, o.a. om te waterskieen, maar dit is eind jaren '70' verboden, en sindsdien is het verboden voor gemotoriseerde vaartuigen. In het begin was het officieel verboden gebied, vanwege 'gevaar', maar dit werd massaal genegeerd. Vanaf het eind van de jaren '70 heeft de gemeente Breda het gebied ontwikkeld als recreatiegebied. In de noordoostelijke hoek van de oudste grote plas was in de jaren '70 in Breda vermaard, omdat het werd gebruikt voor naaktrecreatie. Het naaktstrand is later verplaatst naar de kleinere plas ten noorden van de snelweg




Breda is er vlakbij en daar is zeker genoeg te doen!
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

Mikey

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #19 Gepost op: maart 27, 2006, 16:29:39 »
Wel erg ver naar beneden is niet gunstig voor veel starlet rijders!
Maar ziet er aardig uit! nog meer suggesties jongen? :J
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Mikey »

Anonymous

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #20 Gepost op: maart 27, 2006, 16:33:42 »
zal is ff kijken wat ik nog meer kan vinden...

enne nog ff over de galderse meren: het naaktstrand is aan de andere kant van de snelweg dus HELAAS!
:P
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Anonymous »

J3r03n

  • Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #21 Gepost op: maart 27, 2006, 17:01:12 »
lol alsof je die verlopen (.....) wil zien hehehe :P

Maar goed, dan ga ik vast een lijst maken voor mensen die willen komen, en dan beslissen we over een week of 2 of het in mei of in juni word...

PM'en mag, mailen naar J3r03n@xs4all.nl (ook me msn) of whatever..

Meld je dus aan voor de volgende meeting! (en of je mee wilt doen met de BBQ ja of nee)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door J3r03n »

Offline Rodger Jason

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 15714
  • When's the next race?
    • http://www.formuleracing.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #22 Gepost op: maart 27, 2006, 17:21:36 »
Ja, ik kom + BBQ....... (lekker man!!)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Rodger Jason »

Offline Red Hot

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 5443
    • http://groups.msn.com/REDHOTP8POWER/
(Geen onderwerp)
« Reactie #23 Gepost op: maart 27, 2006, 17:44:11 »
Ben er natuurlijk weer bij.

Lokatie bij ons is gewoon een groot veld. Nix bijzonders, maar krijg je in iedergeval geen problemen.

Dat bij de Galderse meren is wel een mooie lokatie.
Ik kan de gasBBQ misschien wel achter in de wagen krijgen :)
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door Red Hot »

Offline BigRed

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 2685
    • http://www.toyoxtreme.nl/index.php?act=garage&CODE=12&CID=214
(Geen onderwerp)
« Reactie #24 Gepost op: maart 27, 2006, 17:55:32 »
Ik ben zeer positief over nog een meeting en breda is niet zo ver weg voor mij maar net als wat mikey zei iets verder naar boven op de kaart is gunstiger voor de meerderheid maar iig ziet het er erg leuk uit

Mijn idee in ieder geval op een zondag en dan in juni (de 11e dus). ik ben in iedergeval zeker van de partij ^O^
« Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 door BigRed »
Tja iemand een idee wat ik hier neer moet zetten \"</div