Auteur Topic: Zondag 27 januari - De Meern  (gelezen 29590 keer)

Offline Calavera

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 7171
  • RaceChinees
Re: Zondag 27 januari - De Meern
« Reactie #175 Gepost op: januari 28, 2008, 00:48:26 »
Denk dat het sowieso altijd beter is bij een MAC of BK te meeten :)
"...One lean, mean, Roest-machine..."

Offline Lou-E

  • SCH forum member
  • **
  • Berichten: 6313
  • YELLOW BASTARD
    • http://lou-e.hyves.nl
Re: Zondag 27 januari - De Meern
« Reactie #176 Gepost op: januari 28, 2008, 00:50:32 »
leuk om je een keer "live" te zien Ravin.
BTW. is het nog gelukt met die klap raapjes ?
Ontlasting is de naam voor de onverteerbare resten van het voedsel die met geregelde tussenpozen als uitwerpselen via de anus (aars) naar buiten komen

1nsan3

  • Gast
Re: Zondag 27 januari - De Meern
« Reactie #177 Gepost op: januari 28, 2008, 01:01:19 »
Ik heb thuis logisch nagedacht. Wat blijkt. Die kleppertjes hoeven helemaal niet los. Gewoon lekker laten zitten. DIe schroeven waarmee het klappertje aan de ruit zit hoeven alleen los. Maar wat bleek nou weer. Bij het willen vervangen van die ruiten bleek er geen enkeke gereedschap in dat gat met pinnetje derin te passen. Dus ik vroeg het ff aan de vader van een vriend van me. PIJPSleutel 10 heb ik nodig. HAd hij niet. Morgen dus ff kopen. Loshalen. Ruitjes derin gooien En foto's maken. AL me gemaakte foto's (fotocontest) uppe en plaatsen. Dus binnenkort, Grote showroom update

OOW en ik wil _BAstiaan_ Bedanken voor het achterlaten van de lampjes. Want op de heenweg was ik perongeluk richten het zuiden gereden om een of vage reden en zag ik hem dus wegrijden i.p.v op de meet zelf. ALs je dit leest PM me ff

Anonymous

  • Gast
Re: Zondag 27 januari - De Meern
« Reactie #178 Gepost op: januari 28, 2008, 23:29:07 »
Citaat van: "1nsan3"
zoals ik nu ook weet wie die deuken in de motorkap van stan heeft gemaakt :twisted:
ik was het niet.
hoorde dat mijn wederhelft er meer vanaf wist